• Tri

    Gåva till toastmadame - graverat armband, tips!?

    Vi har världens mest underbara toastmadame som hjälpt till med tips på band, frisör, fest och varit ett oerhört stöd. Vi kommer inte att ha några tärnor/marsalkar och min kära toastmadame får därför en framträdande roll genom hela planeringen och bröllopet.

    Jag vill gärna visa min tacksamhet och ge henne ett minne från bröllopet. Jag hade tänkt ett smycke med gravyr. Hon är ganska "rockig" av sig, gillar kampsport och är helt otroligt energisk. Det måste matcha hennes personlighet.

    Några tips på bra webshoppar med personliga smycken?

  • Svar på tråden Gåva till toastmadame - graverat armband, tips!?
  • Chicita

    www.viking.se finns rätt häftiga smycken, som inte alla har med vikingatid / medeltid att göra.
    Det är inga puttenuttiga blingiga smycken. Utan lite mer rock / vapen.

  • Börmen

    Hej! Jag tycker den här shopen på Etsy har ascoola graverade armband gjorda av böjda skedar: www.etsy.com/shop/SilverSpoonCreations

    Annars är ett tips att söka på "personalized bracelet" på Etsy, du får säkert upp mycket fint!
    Lycka till!Skrattande

  • Tri
    Börmen skrev 2011-12-27 16:40:57 följande:
    Hej! Jag tycker den här shopen på Etsy har ascoola graverade armband gjorda av böjda skedar: www.etsy.com/shop/SilverSpoonCreations

    Annars är ett tips att söka på "personalized bracelet" på Etsy, du får säkert upp mycket fint!
    Lycka till!Skrattande
    PERFEKT!!!! Tusen tack, hittade massvis med fina på Etsy. <3
Svar på tråden Gåva till toastmadame - graverat armband, tips!?