• frumu

    idag smäller det!!

    ja idag ska jag fråga den stora frågan. har varit såå säker hela tiden, men fyy va jag är nervös! tankar på llt möjligt kommer upp, om livet, om huset om allt, hela framtiden. helt underbart men skrämande också. vi har varit tillsamans i 7 år och har två underbara barn, ett fint litet hus på landet. min sambo har startat eget för 1 årsedan och jag pluggar upp mina betyg för att kunna läsa till sjuksköterska. jag har allt känns det som, det som gör mig nervös är att många av mina kompisar säger att man inte ska gifta sig pga att förhållandet statistiskt sett blir sämre?? vill ju inte det, och känns som vi inte skulle vara en av dom i så fall, men så kanske alla säger?? nää fyy va tankarna snurrar, men jag älskar honom över allt och våra barn. någon mer som va så här nervös och tänkte mycket??

  • Svar på tråden idag smäller det!!
  • lovingyou

    Man vet ju aldrig hur livet blir, men tänk inte så, lev i nuet! Ni älskar varandra, tro på det :)


    Hur ska du göra? :)


    Lycka till !!

  • frumu

    ÅÅ tack :)
    Vi ska ut och äta, kanske lite vanligt, hade hällre gjort något mer kul:/ men det kan nog bli mysigt. Har tänkt på det här såå länge och kommer inte på något jätte bra sätt att göra det på, hmmm kan inte få bli allt för dyrt heller, då ringarna kostade lite mer än jag tänkt från början ;) förslag på annat ?? ;D 

  • Yez

    Tveka inte!

    Man kan aldrig veta hur livet blir i framtiden, lev i nuet!!

    För att framtiden ska bli som du tänkt dig måste du varje göra vissa val..

    Som sagt tveka inte, tro på kärleken.. För störst av allt är ju kärleken (;
    Lycka till!!

  • lovingyou

     


    Svårt det där :) Vet inte riktigt vart man kan fria :)


    Kan ni inte göra något roligt innan då? Innan ni går och äter( och friar :)


    Min sambo friade hemma i köket och överraskade med thaimat, det var jätte mysigt!! fast vi bara var hemma :):)

  • Power of Love

    Bry dig inte om statistiken och lev i nuet istället. Jag tycker att det låter mysigt med en middag ute så om det känns bra för dig så kör på det Glad

    Lycka till! Glad 

  • frumu

    jag blir så glad av allt pepp :) kanske vore kul som sagt att göra något kul innan och fria, sen äta.. ååå jag vill fixa till mig nu och vill att de ska bli kväll=D för en gång skull har vi barnvkat med, så det blir att åka bort, bara han o jag. jiiihhhuuu

Svar på tråden idag smäller det!!