• Svar på tråden Skriva en statusuppdatering på Facebook under vigselakten kanske?
  • Godis

    Haha....innan jag läst vad du skrivit så va den här första saken jag tänkte på. Men det var tur att du bara länkade den och inte blev inspirerad Skrattande


  • Trivia

    Haha...nejdå...
    Man kan ju fråga sig om de ens är kära i varandra....kändes fruktansvärt respektlöst tycker jag. Men rätt så skrattretande då bruden verkligen inte ser ut att bry sig... Nog för att jag är lite anti alla etikettregler som finns...men även jag har gränser...=)

  • Monica89

    haha är ju viktigt att statusen på facebook stämmer?

  • chrpe

    Men herregud, vad är det för människa? Jag ska ha min mobil så längt ifrån mig som möjligt!!!

  • Sebastiána

    Det hade definitivt förstört stämningen under vår vigsel kan jag säga. Vi var helt i nuet. Det var så känslomässigt stort. Att i den överväldigande ögonblicket hala fram en mobil och uppdatera facebook-statusen hade inte kännts bra alls.

  • förlovadflicka

    Har sett andra klipp där brudparet tagit upp mobilerna direkt när de svarat ja och uppdaterat statusen som en kul grej tillsammans. Även om jag tycker att det är lite barnsligt så är det väldigt mycket bättre än att ta upp mobilen och hålla den lite diskret innanför slöjan medan prästen ändå bara säger några löjliga saker om hur viktigt äktenskapet är... :/


  • gbg2012

    Gisses,  helt knäppt ju! Jag må vara inne på facebook ofta, men under vigselakten och min dag kommer jag ha viktigare saker för mig. =) Stackars brudgummen, min skulle bli jättearg och besviken.

  • Drullen

    Haha, ja tycker det är komiskt (misstolka mig rätt) att nån kan bry sig så lite, varför då ens gifta sig...


    Ja är telefonberoende, men inte ens ja skulle ha den med mig så!


    Det finns ju många som uppdaterar här inne under förberedelserna på sin dag o det är en sak men haha under vigselakten, det är bara ...skrattretande. Har hon inte fått lära sig nåt vett?
    Stackars killen, han vet ju inte var han ska ta vägen.

Svar på tråden Skriva en statusuppdatering på Facebook under vigselakten kanske?