• söt nöt

    Det blev ett ja... men....

    vi bestämde att håll det ett tag. Eftersom han vill att vi ska gifta oss innom ett år efter förlovningen och han vil fria. Men jag fick svartet att ja, han vill förlova sig med mig innom en snar framtid. När för jag inte veta. Det ska bli en överraskning. jag skulle bara prova ut vilken storlek jag skulle ha på ringen och kolla ut en modell jag vill ha. Men sedan så får vi vänta och se. :) Det känns riktigt bra. Nu vet jag att han vill och han vet att jag vill. Ska bli spännande att se när det blir. Men det känns faktiskt som att jag kan slappna av nu, luta mig tillbaka och njuta av oss. 

  • Svar på tråden Det blev ett ja... men....
  • jaggillarrosa

    Hur menar du? Du friade, han sa ja, men bestämde att han ska fria?

  • izredam

    Åh, typ så gjorde vi med, vi pratade om det - jag frågade om han ville han sa ja, det vill jag och vi gick och beställde ringarna tillsammans. Sen hämtade han dem och friade någon vecka senare med massa romantik. Det var helt rätt för oss, för när han väl sa att han faktiskt ville så blev allt mycket lättare för mig (han hade sprungit runt och försökt göra allt utan mig först - vilket resulterade i att han betedde sig jättekonstigt..)

Svar på tråden Det blev ett ja... men....