• söt nöt

    Funderar...

    Min sambo åker snart på en tjänsteresa och ska vara borta i 1 vecka. När han fick reda på att han skulle få åka blev han först glad. Men nu vill han inte åka längre. Pga att vi vart ifrån varrandra så mycket under sommaren. Han har mer och mer börjat prata om att vi kankse ska gifta oss. jag vet att han vill, men jag har svårt att se att han skulle få det gjort. Han är så rädd att det ska bli "fel". Så jag funderar på att fråga honom om han vill förlova sig med mig innan han åker. Så han kan känna lite extra att jag är med honom, även när han är borta. 
    Vi fyller snart år, så jag tänkte att det kanske kan vara ett bra tillfälle. Vad tycker ni?  

  • Svar på tråden Funderar...
  • söt nöt

    vi har som tradition att gå ut och äta på våran dag. Frågan är då om man ska fråga innan och sedan gå ut och äta eller om an ska fråga på middagen? Många funderingar :p

  • söt nöt
    Niini skrev 2011-08-14 11:37:32 följande:
    Jag tycker du ska fråga efter middagen. Ät gott o ha trevligt först o sen hemma eller på hemvägen frågar du. :)
    Funderade på det samma. Men alltid skönt att bolla med någon :) jag tänkte att vi skulle kolla på ringar tillsammans sedan. Så han får den han vill ha. men jag funderar på om jag kan ge honom något annat istället.  
Svar på tråden Funderar...