• Mysan82

    Är så otroligt lycklig!!!

    Åh... idag var vi och beställde förlovningsringarna!!! I lördags friade min sambo till mej och jag svarade såklart JA!!! Dock var vi rätt så alkoholpåverkade och jag sa till honom att jag ville helst att han frågade mej i nyktert tillståd ( och med en ring) för jag ville inte att det skulle vara en fyllegrej!
    På morgonen därefter så frågade han mej igen och jag svarade JA igen!!! Men jag vill ju att han ska ha en ring när han friar, så igår var vi och tittade på ringar! Han valde ett matreal och jag fick välja design o vi var helt överrens! :) Jag var dessutom smart nog att titta på alternativ på hur man skulle kombinera förlovningsringen med vigselringen och det blev fantastiskt bra! :)
    Detta är lite hemligt för nära o kära tills ringarna kommer men jag var bara tvungen att få berätta det för någon!!!

    Kram på er alla från en snart förlovad flicka!!!

  • Svar på tråden Är så otroligt lycklig!!!
  • Beloved

    Visst är det fantastiskt? Helt underbart vad lycklig jag är och blev  när min fästman friade till mig!
    Lyckligaste dagen i mitt liv hitills, men tror nog att bröllopsdagen kommer toppa det! :D

Svar på tråden Är så otroligt lycklig!!!