• Emmilie87

    Igår var min möhippa!!

    Blev hippad igår! Fan va kul det var! :D


    Jag var på väg till jobbet när jag blev stoppad på parkeringen av hela tjejligan :p Blev verkligen helt överraskad :D


    Dagens absoluta höjdpunkt var att jag fick spela in en cd-skiva i en riktig studio. Först var jag svinnervös, och allt lät förjävligt, men så blev det bara bättre o bättre. Jag sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig. Den kommer sedan att spelas upp som en överraskning för min blivande på bröllopsfesten :D Har jättelänge försökt att komma på nån överraskning till honom, men har verkligen inte kommit på nåt. Men nu behöver jag ju inte tänka längre! ;) Spelade också in Tusen och en natt, där mina vänner och de övriga i möhippan körade i bakgrunden :D


    Snacka om att dagen blev ett minne för livet! Jag är supernöjd :D Nu känns det istället lite sorgligt att möhippan är över... en gång, aldrig mer... ;)

  • Svar på tråden Igår var min möhippa!!
  • Emelie 87

    Det lät ju som en riktig höjdare till möhippa. Själv hade man världens röjarkväll på stan med flickorna. :D


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Jag han

    Vad kul! Härligt att du är så nöjd med din dag. Förstår att det känns lite trist att det är över. Man har ju liksom väntat på den ett tag ;)

  • CiaLia

    åååå jag fick också sjunga i studio hahaha så himla kul. Jag sjöng "Tommy tycker om mig" fast då m min blivandes namn i stället för Tommy.

    Känner precis som du, sorgligt att aldrig mer få uppleva sin möhippa. Var bättre än att ta studenten, grattis till en lyckad möhippa och fortsatt lycka till med allt. 

Svar på tråden Igår var min möhippa!!