• Helena Mikael

    Jag blev Hippad i lördags!!!!

    Tjohoo!!!


    I lördags var det dags att blir Hippad! Jag kände det på mig dagen innan så jag var förberedd!


    Kl 7 fick jag ett brev av min M2B att jag ska vara klar kl. 08.00
    Kl 8 dundrade det in 12 tjejer med en påse från buttericks och massa frukost.
    Så vi åt frukost, drack champagne, berättade hur vi känner varann etc.
    Fick göra lite bus på in gatan innan det bar av in mot stan.
    Väl inne i stan fick jag gå på en stor loppmarknad.
    Jag hade fått en påse med massa leksaker i, på loppmarknaden skulle jag alltså byta till mig saker :)
    Efter det var det Poledancing som stod på schemat! GUD va roligt det va!! Men ojojoj va svårt!!
    Efter 1 timma så bytte vi snabbt om igen och begav oss ut på stan.

    Vi kom till slottskogen där lunch väntade! Efter god mat och massa cider fick jag en kartong med presenter i.
    Jag skulle öppna dem och gissa vem det var ifrån! Jättekul grej får jag säga!
    Svårt med roligt!!
     
    Gjorde massa uppdrag i slottskogen, träffade svensexor, skojjade med barn, hade rockrings duell etc...

    Sen va det hem tilll svägerskan, buffémat, tonvis med drinkar och bus!!
     
    NU E JAG REDO ATT BLI FRU!!!
  • Svar på tråden Jag blev Hippad i lördags!!!!
  • sanna0521

    Låter som om du har haft värdens finaste dag :) grattis nu är det inte långt kvar för någon av oss :)


     

  • Helena Mikael

    JA, jag hade världens bästa dag! :) 4 veckor! Tjohooo!!

    När gifter du dig?

  • Theka

    Hehe! Ser ut att ha varit en lyckad dag och så är du så snygg också! 
    Jag väntar spänt på mig, sambon blev svensexad i helgen så nu är det jag kvar... iiih! 

  • Paper Feed

    Vilken härlig du haft, roligt att det blev så lyckat.


    Själv har jag fetångest inför min möhippa, gillar inte överraskningar alls men försöker hålla humöret på topp. Sambon hade sin svensexa i helgen och han är helt överlycklig, den bästa dagen enligt honom själv.

  • sanna0521

    Vi gifter oss ju samma dag :) 9/7 is the shit :) haha med i samma grupp :)

  • Vicious Viv

    Jag vart också hippad i lördags!Skrattande

    Vilken fantastisk dag, i rosa med fjäderboa och hatt vart det en heldag med poledancing ( och rejäl träningsvärk), gocart, sumobrottning,  gladiatorerna, spa och middag med singstar och underbara skratt.

    Tänk vilka fantastiska vänner man har!  Skål Jag längtar verkligen till dagen nu för att få fira ordentligt med alla vänner! Jag är verkligen galet glad för mina vänner och galet kär i min blivande man.

  • Helena Mikael
    Theka skrev 2011-06-13 10:38:32 följande:
    Hehe! Ser ut att ha varit en lyckad dag och så är du så snygg också! 
    Jag väntar spänt på mig, sambon blev svensexad i helgen så nu är det jag kvar... iiih! 
    Tack du e så snäll! :)
    Tror du dem tar dig till helgen?
    SPännande!! Jag säger bara NJUT av varje sekund. Vad dem än må utsätta dig för så njut!
    Åh det är en fantastisk känsla att andra både planerat och betalat för att jag och vi ihop ska få en sån fantastisk dag ihop :)
    Nu är standarden satt för bröllopet ;)

    Fruktar dock för filmen som spelades in under dagen.... hahah!
  • Helena Mikael
    sanna0521 skrev 2011-06-13 11:37:10 följande:
    Vi gifter oss ju samma dag :) 9/7 is the shit :) haha med i samma grupp :)
    Ja men det e väl klart! Hahah, snurrig värre är jag! :)
    25 dagar kvar! :)
  • Helena Mikael
    Paper Feed skrev 2011-06-13 11:14:20 följande:

    Vilken härlig du haft, roligt att det blev så lyckat.


    Själv har jag fetångest inför min möhippa, gillar inte överraskningar alls men försöker hålla humöret på topp. Sambon hade sin svensexa i helgen och han är helt överlycklig, den bästa dagen enligt honom själv.


    Nej! Njut av varje sekund!!
    Det värsta jag vet är att göra uppdrag och bli utskämd på stan, men på nått sätt så försvann alla dem känslorna när jag väl fick på mig min Outfit. Då fanns ingen annan än jag :) Det var min dag, min alldeles egna välplanerade dag :)
  • Helena Mikael
    Vicious Viv skrev 2011-06-13 13:05:27 följande:
    Jag vart också hippad i lördags!Skrattande

    Vilken fantastisk dag, i rosa med fjäderboa och hatt vart det en heldag med poledancing ( och rejäl träningsvärk), gocart, sumobrottning,  gladiatorerna, spa och middag med singstar och underbara skratt.

    Tänk vilka fantastiska vänner man har!  Skål Jag längtar verkligen till dagen nu för att få fira ordentligt med alla vänner! Jag är verkligen galet glad för mina vänner och galet kär i min blivande man.
    Men visst är det sån lycka att ens vänner anstängt sig så för ens skull!
    Man känner sig så viktigt :)

    Ojoj, om man har sånt här lyckorus efter Möhippan så undrar jag hur det känns efter ens Bröllop.

    Ps: Min träningsverk börjar släppa nu.... fy satan va ont jag haft! Poledance är helt grym träning :)
  • Mirjami

    Jag börjar bli rejält nervör. Är bara sju veckor kvar nu och denna helg har vi kalas vilket alla vet, sen är det midsommar. Sen är det fem veckor kvar och en helg kommer gå bort på svensexa, vet ej vilken än. Så då återstår fyra helger som inger nervositet. Vet ej hur eller när, vill ej veta heller. Men jag är förberedd genom att duscha varje fredag (ja, inte enbart självklart) för att vara ren och fräsch varje lördagmorgon. Så ser jag till att ha saker redo, rena kläder framplockade som passar dagens väder, sminkväskan redo, håret fixat osv, för NÄR det sker vill jag inte kliva upp som en vilsen chimpans och förvirras. Jag VET att det ska vara spontant, men tänk om jag kört ett hårt träningspass på kvällen och sedan däckat i sängen och blir hippad på morgonen utan att hinna fräscha upp mig, vilken mardröm! Lukta mustigt vill man helst inte göra. Åh, nu blev jag så sjukt nervös igen... Skulle inte förvåna mig om de tar helgen trots dotterns kalas, bara för att ta mig Off-guard så att säga!

  • Theka
    Helena Mikael skrev 2011-06-14 07:29:14 följande:
    Tack du e så snäll! :)
    Tror du dem tar dig till helgen?
    SPännande!! Jag säger bara NJUT av varje sekund. Vad dem än må utsätta dig för så njut!
    Åh det är en fantastisk känsla att andra både planerat och betalat för att jag och vi ihop ska få en sån fantastisk dag ihop :)
    Nu är standarden satt för bröllopet ;)

    Fruktar dock för filmen som spelades in under dagen.... hahah!
    Njae, jag tror inte de tar mig till helgen men har starka misstankar om att de tar mig helgen innan bröllopet. Denna helgen springer jag nämligen Malmömilen på lördagen och tärnan och jag ska pyssla på söndagen, nästa helg är det midsommar och jag jobbar och helgen därpå är den enda helgen jag är ledig. Pratade med min syster idag och hon lät lite... jag vet inte exakt men hon lät liksom lite lurig. Vi pratade om möhippan och mina misstankar om vilken helg det kunde vara utan att jag hade en tanke på att hon ju kanske är med på planerna men hon poängterade flera gånger att sista helgen innan mitt bröllop var hon fast hemma för de ska vara barnvakt till några bekantas barn. Hon bor i Göteborg och jag i Malmö så jaaaaaa, vi får väl se.

    Lite spännande är det allt att spekulera. 
  • IdaPierre

    Åååå vad roligt ni verkar haft. längtar till min hippa :) men har ingen aning om när lr om de blir någon.
    Måste säga att du är otroligt vacker. Ska bli kul o se bilder från bröllopet sen :)

Svar på tråden Jag blev Hippad i lördags!!!!