• brolencarlsson

    Blev hippad igår :)

    Hihihi vad lurad jag blev....trodde inte att ja skulle kunna bli lurad....trodde ja hade koll när de ev skulle kunna komma.....men tji fick jag!!

    Klockan tio igår morse ringde det på dörren....utanför stog en mc-knutte med ett brev i handen som han gav till mig....på lappen stog det div grejer jag skulle packa ner i en väska, fick tio min på mig!

    Sen bar det iväg till västerås och det var med skakiga ben jag satte mig på hojjen....men guuuud vad kul det var!
    Ville åka mera :)

    När vi var framme stog tjejjerna och väntade....väl där fick jag ta en snabbdusch, ombyte....en grå klänning och en tiara med slöja. Nått glas vin han oxå intas :)

    Sen gick vi ner på stan och på vägen ner så fick jag i uppdrag att plocka en massa blommor som jag sedan skulle binda ihop till buketter och sälja....gick bra tycker jag.....vart av med alla blommor och fick ihop 130kr :)

    Sen bar det av till johannesberg....snacka om ja var nervös....för jag trodde det endast fanns fallskärmshopp där och segelflyg.....men de har gokart och blev sååååå lättad när jag insåg att det var det vi skulle göra :)

    Det var superkul....men oj vilken träningsvärk ja har idag!

    Efter det intogs det lite mat på pizza hut....

    Därefter åkte vi hem till syrran och där blev jag sminkad och staylad.....vi gick vidare till grannkvarteret och jag misstänkte vad som väntade :) då jag vart där förrut!

    En arbetskollega till syrran är fotograf så jag fick agera modell för en stund....super kul var det men lite ovant att posera....men ja tror det kan ha blivit bra kort :) Dock har jag inte fått se nå kort än knappt!!!
    Antar att ja får se dom på bröllopet!

    Sen hem till syrran igen för en massa god dricka, prat, minnen, supergooood mat och mera viiiiin :)

    Jag är sååå glad för dagen så ja befinner mig i ett lyckorus :)

    Nu är det bara våran STORA dag kvar som går av stapeln den 2:a juli :)

  • Svar på tråden Blev hippad igår :)
  • FriPhi

    Roligt!
    Kul att läsa om olika möhippor och svensexor :)

  • Helena Mikael

    Åh va kul! Grattis!!!
    Min är också på gång när som i veckan :)

  • Mirjami

    Jag är fundersam på om jag ens får någon hippa alls. Min ena tärna bor 80 mil bort och är gravid, den andre som bor nära jobbr oerhört mycket och har en liten att ta hand om när hon väl är ledig. Så deras tid och möjlighet att ordna något är begränsad.

    Jag har däremot hintat åt gubben att jag har vänner, som iinte är bjudna på bröllopet men som jag vill ha med på hippan, som har både tid, möjlighet och kunskap om mig som person om tärnorna behöver lite back-up.

    Hoppas verkligen på en rejäl hippa. Jag är inte blyg, vill ha en minnesvärd och historik hippa. Fast med tanke på tärnornas begränsade möjligheter blir jag lycklig bara det blir något alls. Om ens bara en picknick i någon park.

    Något jag verkligen tyckte lät kul var just det med motorcykeln ovan. DET hade varit riktigt kul!!!

  • brolencarlsson
    Mirjami skrev 2011-05-30 09:45:59 följande:
    Jag är fundersam på om jag ens får någon hippa alls. Min ena tärna bor 80 mil bort och är gravid, den andre som bor nära jobbr oerhört mycket och har en liten att ta hand om när hon väl är ledig. Så deras tid och möjlighet att ordna något är begränsad.

    Jag har däremot hintat åt gubben att jag har vänner, som iinte är bjudna på bröllopet men som jag vill ha med på hippan, som har både tid, möjlighet och kunskap om mig som person om tärnorna behöver lite back-up.

    Hoppas verkligen på en rejäl hippa. Jag är inte blyg, vill ha en minnesvärd och historik hippa. Fast med tanke på tärnornas begränsade möjligheter blir jag lycklig bara det blir något alls. Om ens bara en picknick i någon park.

    Något jag verkligen tyckte lät kul var just det med motorcykeln ovan. DET hade varit riktigt kul!!!
    Hej!
    Ja det var superkul oxå....har alltid velat åka och har varit sugen länge på att ta motorcykelkörkort....så nu fick jag blodad tand för det :)
    Får se...det kanske blir ett hojjkort framöver :)

    Ja håller tummarna för dig att du får en möhippa....det är värkligen ett minne för livet :)

    När gifter ni er?
  • brolencarlsson
    Helena Mikael skrev 2011-05-30 07:57:29 följande:
    Åh va kul! Grattis!!!
    Min är också på gång när som i veckan :)
    Vad kul...lycka till :)
  • Mirjami
    brolencarlsson skrev 2011-05-30 11:55:52 följande:
    Hej!
    Ja det var superkul oxå....har alltid velat åka och har varit sugen länge på att ta motorcykelkörkort....så nu fick jag blodad tand för det :)
    Får se...det kanske blir ett hojjkort framöver :)

    Ja håller tummarna för dig att du får en möhippa....det är värkligen ett minne för livet :)

    När gifter ni er?
    Vi gifter oss 6 Augusti, så drygt två månader kvar bara.
Svar på tråden Blev hippad igår :)