• Emblas Mamma

    Igår blev jag äntligen hippad! Lättnad nu! :P

    Nu är jag lättad! Nu behöver jag inte gå och oroa mig mer! woho!
    Fast det var rätt pinsamt igår ändå!

    Iallafall så lyckades jag bli lurad FASTÄN jag visste om möhippan. Så typiskt!
    Fick ögonbindel under hela resan till olika ställen,
    fick först klä ut mig (usch) ch sälja bullar och annat med snuskiga namn (pinsamt, inte min grej), men fick hålla god min ändå !
    Men det gick som tur var relativt snabbt! :)

    Sen blev det en rejäl picknick i parken med alla tjejerna och sen kubbspel.
    Därefter blev det ögonbindel igen och när dom tar av mig den är jag i någon liten studio! Så pinsamt! Dom vill att jag ska sjunga in en låt på skiva till dom..!! haha..
    Men det var riktigt skoj faktiskt, lite jobbigt i början men det blev ändå bra sen, trots att man var lite på lyset! :P

    Sen blev det vila och mys hemma hos min bästa vän, fick ta ett långt bad och dom klädde upp mig sexigt istället! Jag fick smink och kände mig genast bätrre! :) Fick dock ha en leksakstiara + öronhängen och halsband som hängde ihop!
    Sen blev det fest hos min kusin, en riktig tjejfest!
    Därefter blev det puben hela kvällen, var stort igår så det var jättemycket folk som kunde se mig i prinsesskronan. Det hade dom ju såklart räknat ut!

    Summan av dagen var att den var rolig, pinsam som fan men ändå helt super möhippa!
    Det enda jag verkligen hatade var att klä ut mig!
    men nu är det över och jag slipper behöver inte göra det igen! :P


  • Svar på tråden Igår blev jag äntligen hippad! Lättnad nu! :P
  • In Wonderland

    Åhh vad kul att du haft din hippa! Kan tänka mig att det måste vara lite skönt att den är över även om det är en underbar dag. Jag kommer att behöva vara nervös två gånger!! Jag är nästan helt säker på att jag kommer att bli hippad nästa helg och sen när jag kommer hem av mina barndomsvänner. Gud, vad nervös jag blir bara av att tänka på det.

  • Lillaplopp

    Hade min hippa i går med. Hade ingen aning att jag skulle bli hippad. Jag fick ridaen tur på western hästar. Jacuzzibad och massor av dricka. Skrattade så mycket att jag har ont i käkarna i dag.

  • Emblas Mamma

    Härligt med hippor, men ibland skönt när det är gjort :D

    ridning låter fantastiskt ! Det var snällt av dom :) älskar att rida! Synd att dom inte ordnade sånt för mig, men en annan gång :)


  • jkbr

    vad roligt !  om tre veckor så är vi gifta i dag :) Jag blev hippad på valborg.
    jag fick inte göra något pinsamt bara ha prinsesskrona på huvudet men det gjorde inget det var rolig vi hade picnic och frågesport om mig  och helium tal och sen hade dom hyrt en kock som både lagade tapas och hade salsakurs :)  Men det allra roligaste var att alla mina vänner var samlade och jag kände mig populär som aldrig förr :)

  • Lillaplopp

    Ja jag är så stolt över mina vänner. En av dem har varit rädd för hästar hela sitt liv men hon ryktade och red för min skull. Nu har hon blodad tand och vill att vi gör om det igen. Mindre än två veckor kvar tills jag blir fru.

  • c4trin

    Hade min hippa igår. 4 kamp på Laserdome med thurridning, lasertag, sumobrottning m.m. Superkul!


    Fick dock ingen pinsam hippa, bara en fjäderboa jag va tvungen att ha hela kvällen ;)
    skulle fått en tiara också men den hade gått sönder i posten :(


     


    Alla ni som inte haft er har nåt att se fram emot :D


Svar på tråden Igår blev jag äntligen hippad! Lättnad nu! :P