• Familjen Nilsson Karlsson

    Nu e det dax!!

    Så pirrigt har av misstag fått reda på att imorn är det dax för min möhippa, och nu e jag skitnervös, har bokat in vaxning av ben och bikinilinje på måndag, jag inser nu att den borde jag ha klämt in denna vecka så nu får jag gå hårig imorn, blää hur ska jag göra ta med vaxstripes och tvinga tjejerna hjälpa mig eller fixa det hemma innan eller skita i det???

    Fy vad pirrigt det är, undrar vilka som är med??

    Såå spännande

  • Svar på tråden Nu e det dax!!
  • In Wonderland

    Vad kul! Du får berätta sen hur det gick. Hoppas du får en fantastisk dag. Hade jag varit dig hade jag nog försökt mig på att vaxa själv :) men sen är jag också jättefåfäng när det kommer till hår på benen.

  • CarinRosalie

    Vi är också toknervösa här hemma, för imorgon har vi vår "brudsexa", vi har verkligen ingen aning o vad som planerats, och alla våra vänner är ytterst hemlighetsfulla! Det enda vi vet är att vi skall ha kostym på oss, men sen vet vi inget mer. Tror de har lagt ut en hel del villospår, men både jag och min fästmö går runt och är nervösa mest hela tiden, och det är INGET vanligt för min fästmö, hon är i vanliga fall lugn som en filbunke. Kära nån, vad har de hittat på?!

  • Familjen Nilsson Karlsson

    Ja idag orkar jag skriva, hade jorden värsat bakfylla igår tror inte jag varit så dålig sen jag var i tonåren....

    Blev tyvärr till at åka hårig, hanns inte med.

    Men dagen startade med att dom kidnappade mig hemma och jag fick en fruktasnvärd utstyrsel med bla rosa kaninöron, fick därefter promenera en bit till väntande sällskap för vidare färd till Gullmarstrands hotell, där fick vi basta bada havsbad och relaxa, så årets första dopp blev avklarat.
    Sen väntade lunch, vidare färd för livräddningsuppdrag i havet så nästa dopp och sen en rundfrågning av äktenskapsråd till förbipasserande, fika och sen färd hem till en kompis för dusch middag och sexparty, singstar mm.

    En toppen dag men utan röst idag...

Svar på tråden Nu e det dax!!