• FutureMrsWilsher

    I väntans tider...

    går jag nu och har ingen aning om när min blivande går ner på knä och friar Hjärta Spännande värre, jag vill ju hänga här med verklig bröllopsplanering och vara förlovad som er andra Flört måtte det bli snaaart är såååå nyfiken på ringen Tungan ute

  • Svar på tråden I väntans tider...
  • MuBu

    jag och min sambo har varit tillsammans 10år och inget frieri än. Undrar också när det kommer ske.
    Men jag tror inte att det kommer att bli snart. (fast man kan ju alltid hoppas Flört)

  • izredam

    Då är det du och jag - han har lovat att det ska bli inom en inte allt för lång framtid, men det har han lovat sen i februari - så jag tycker att det borde bli snart... Men jag har verkligen inget tålamod, och när vi tillsammans sitter och planerar musik och gästlista till bröllopet så tycker jag att det är dags att han friar också - men tydligen är det inte dags riktigt än..

  • MochN

    varför inte fria till honom istället för att vänta?
    jag ska fria till förlovning till N när vi är i london i sommar Glad

  • izredam

    För att han så gärna vill göra det - men han vill att jag ska bli överraskad, att det ska ha en koppling till vår bil (utan den hade vi aldrig varit ihop) och en rad andra saker han pratar om ibland.. Men det kommer nog :)

  • FutureMrsWilsher
    MuBu skrev 2011-05-27 12:37:12 följande:
    jag och min sambo har varit tillsammans 10år och inget frieri än. Undrar också när det kommer ske.
    Men jag tror inte att det kommer att bli snart. (fast man kan ju alltid hoppas Flört)
    Oj, jamen då ska det väl vara dags snart eller hur?!! Flört
  • FutureMrsWilsher
    izredam skrev 2011-05-27 13:34:03 följande:
    Då är det du och jag - han har lovat att det ska bli inom en inte allt för lång framtid, men det har han lovat sen i februari - så jag tycker att det borde bli snart... Men jag har verkligen inget tålamod, och när vi tillsammans sitter och planerar musik och gästlista till bröllopet så tycker jag att det är dags att han friar också - men tydligen är det inte dags riktigt än..
    Näää, tålamodet tryter här med :p ja men den som väntar på nåt gott ...Solig
  • FutureMrsWilsher
    MochN skrev 2011-05-27 13:38:39 följande:
    varför inte fria till honom istället för att vänta?
    jag ska fria till förlovning till N när vi är i london i sommar Glad
    Går inte, han skulle aldrig gå med på nåt sånt haha traditionellt ska det vara plus att han vet inget annat sät då han är från England Glad
  • MochN
    izredam skrev 2011-05-27 13:51:17 följande:
    För att han så gärna vill göra det - men han vill att jag ska bli överraskad, att det ska ha en koppling till vår bil (utan den hade vi aldrig varit ihop) och en rad andra saker han pratar om ibland.. Men det kommer nog :)
    FutureMrsWilsher skrev 2011-05-27 13:54:21 följande:
    Går inte, han skulle aldrig gå med på nåt sånt haha traditionellt ska det vara plus att han vet inget annat sät då han är från England Glad
    okej då förstår jag!
    håller tummarna för er båda att det blir snart då Glad
Svar på tråden I väntans tider...