• lilliss

    förlovning!

    jag har tänkt att ställa frågan " vill du förlova dig med mig" till min sambo och har planerat att göra det när vi är i londan och antinge fixa en liten picknick i en av londons fina parker eller högst uppe i london eye.....men det jag har mega beslutångest över hur jag ska göra med ringen!

    jag vet inte hans stl och är lite rädd att stl ska bli fel.....men vad tycker ni ska jag chansa eller ska man vänta och gå sen o välja ut ringarna tillsammans??
    vill inte fråga vänner eller familj för det ska vara hämligt tills efter resan...

    tack för all hjälp med min beslutångest!

  • Svar på tråden förlovning!
  • prinsessanogrodan

    Köp en billig ring som du friar med och sen kan ni välja ringar tillsammans

  • förlovadflicka

    För oss var det rätt att välja ringarna tillsammans, man ska ändå ha dem hela livet och det var supermysigt att köpa dem :) Du kanske kan köpa billiga silverringar så ni kan sätta på dem direkt då och sedan köpa andra tillsammans? :) 

  • EmmaStina

    När Andy frågade mig om jag ville förlova mig med honom hade han lånat ringar av guldaffären. Dom hade en låda med olika oäkta ringar som dom lånade ut till sådana tillfällen... Sedan gick vi till affären och valde ringar några dagar senare

  • NeutronStar

    Jag hade tänkt göra nästan precis samma sak! Jag och Älsklingen ska till London i sommar och hade tänkt fråga då. =P

    Jag har en ring som jag haft ett tag men det är en ring från glitter så det är mer en plojgrej, vill verkligen välja ut ringar tillsammans då det känns som en mysig sak att göra. =)


    Why is it that, as a culture, we are more comfortable seeing two men holding guns than holding hands?
  • lilliss

    hade aldrig en tanke på att köpa en billigare ring när jag frågar och sen gå tillsammans och välja ut ringarna!
    tror absolut att jag kör på det...tack så mkt för tipset!Glad

    vad kul neutron star att du har samma ide...har du bestämt hur och var du ska fråga?

  • NeutronStar

    Hoppas på att hitta en mysig restaurang och sedan kanske fråga på hotellrummet med en flaska skumpa som jag köpt tidigare, beror lite på hur lyxigt vi bor. ^^ Annars blir det förmodligen i någon park. =)


    Why is it that, as a culture, we are more comfortable seeing two men holding guns than holding hands?
Svar på tråden förlovning!