• L8PR

    Wooohoooo för oss alla vi ska gifta oss!

    Ja vi ska gifta osss, gläääääääääääääääääääääääädje! Gläääääääääääääääädje! Tänkt den där minuten när man väntar på att gå in i kyrkan. Den kostar ingenting men kommer säkert vara den bästa minuten.

    Tänkt på när vi säger ja till varandra. Helt gratis.

    Tänk på talen som gästerna håller som påminner oss om vilka vi är och vilka vänner och familj vi har, inte en krona för att höra dessa ord.

    Nykär kännslan som bubblar hela månaden innan, som de säger på reklamnen priceless

    Me rmer vad tror ni vad kommer va det underbaraste som faktiskt inte kostar något?

    Woohohohohoohohohoh! Spricker av glädje!

  • Svar på tråden Wooohoooo för oss alla vi ska gifta oss!
  • Loche

    Hahaha,,,, härligt med glädje!! Jag känner likadant, så jag startade precis nyss en glädjetråd!! Skrattande

  • L8PR
    Loche skrev 2011-04-21 08:30:26 följande:
    Hahaha,,,, härligt med glädje!! Jag känner likadant, så jag startade precis nyss en glädjetråd!! Skrattande
    Såg det
  • Emblas Mamma

    Ibland blir man så glad att det riktigt hugger tag i hela bröstet, magen, kroppen! Man mår nästan dåligt av allt glädjerus :D


  • Diamanten90
    Emblas Mamma skrev 2011-04-21 08:41:25 följande:
    Ibland blir man så glad att det riktigt hugger tag i hela bröstet, magen, kroppen! Man mår nästan dåligt av allt glädjerus :D
    Känner exakt igen mig i det!:)
    junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Blizz

    när min blivande friade till mig gick jag två steg bort och skrek "iiiiiiiihhhh" och hoppade upp och ner av glädje, ja det var efter att jag satt på mig ringen och svarat ja.
    jag trodde han skulle tycka jag var helknäpp men han blev jätteglad och nu har han som sport att få mig så glad att jag säger "iiiihhhhhh" och så känns det ju varje gång när man tänker att man ska gifta sig snart!!!!! ååååhhh jag längtar så mkt!!!

  • förlovadflicka
    Blizz skrev 2011-04-21 10:01:09 följande:
    när min blivande friade till mig gick jag två steg bort och skrek "iiiiiiiihhhh" och hoppade upp och ner av glädje, ja det var efter att jag satt på mig ringen och svarat ja.
    jag trodde han skulle tycka jag var helknäpp men han blev jätteglad och nu har han som sport att få mig så glad att jag säger "iiiihhhhhh" och så känns det ju varje gång när man tänker att man ska gifta sig snart!!!!! ååååhhh jag längtar så mkt!!!
    Haha fy vad kul :D

    Är också riktigt glad, det är en härlig period nu :)  
  • L8PR
    Blizz skrev 2011-04-21 10:01:09 följande:
    när min blivande friade till mig gick jag två steg bort och skrek "iiiiiiiihhhh" och hoppade upp och ner av glädje, ja det var efter att jag satt på mig ringen och svarat ja.
    jag trodde han skulle tycka jag var helknäpp men han blev jätteglad och nu har han som sport att få mig så glad att jag säger "iiiihhhhhh" och så känns det ju varje gång när man tänker att man ska gifta sig snart!!!!! ååååhhh jag längtar så mkt!!!
    Hihihi så gulligt, då har man en kille som verkligen sätten en högt upp om hans mål är att göra dig ännu lyckligare än när han friade. Hurra för dig och honom, hurra hurra hurra!

    Längtar jag oxå, tror helt ärligt att jag kommer kunna uppnå större lycka än frieriet när han säger ja. Sedan att han kommer se dö snygg ut oxå i kostymen, lääängtar!
Svar på tråden Wooohoooo för oss alla vi ska gifta oss!