• MissNeverMarried

    Imorgn ska jag fråga!

    Ja, imorgon fyller min älskade år och jag ska "kidnappa" honom och åka ut till en fin plats vid havet...och "fria" till förlovning! Jag är jättenervös!
    Vi har pratat lite löst om förlovning och bröllop tidigare, mest för att se vart vi står i den frågan, och förlova sig ville han..men inte gifta sig. Självklart accepterar jag det! Men för att få lite som jag vill så ska jag fria, fast bara till förlovning
    bara det att jag blivit jättenervös inför svaret...tänk om han säger nej? Då sjunker jag genom marken.
    Jag har inte gjort någt stort av det hela, inte köpt några ringar. Vill att vi gemensamt ska bestämma och kolla ut dem så vi båda blir nöjda. Men ska åka iväg imorgon och fixa stora fina rosor och en egen dikt!

    Är det för mesigt? Jag vill sågärna fria till han..vi älskar verkligen varandra och han är den jag vill spendera resten av livet med...men nu när jag tänker igenom på vilket sätt så vet jag inte om det är korkat eller  fesigt att "fria till förlovning"..

    Är det konstigt att göra på detta sätt?
  • Svar på tråden Imorgn ska jag fråga!
  • MissNeverMarried

    HAN SA JA!!!:'D

    Det var en jättemysig stund igår...jag tog med honom till en plats som är betydelsefull förhonom och väldigt vacker. Vi gick längs vattnet och höll varann i handen..pratade om oss, hur myckt vi betyder för varann, hur bravi mår med varandra... vilken fin familj vi faktiskt har! Och jag sa att jag verkligen leva resten av mitt liv med honom.
    Så längst ut på udden så frågade jag och han blev jätteglad =)

  • Willowfield

    Härligt härligt, bara ryyyyser Solig
    Gratulerar  er båda.

  • MissNeverMarried
    Willowfield skrev 2011-04-11 11:47:31 följande:
    Härligt härligt, bara ryyyyser Solig
    Gratulerar  er båda.
    Tack!=)
  • prinsessanogrodan

    Grattis! Åh så roligt! Det är en så fantastiskt känsla att vara nyförlovad! Hurra!

  • Aniara4

    Grattis! Hoppas ni fortsätter vara lyckliga tillsammans och kanske rentav gifter er en dag! Flört

  • In Wonderland

    Jaaa vad roligt!!! Stort grattis till förlovningen. Ska ni ut och köpa ringar nu? Glad

  • MissNeverMarried
    Aniara4 skrev 2011-04-11 12:29:48 följande:
    Grattis! Hoppas ni fortsätter vara lyckliga tillsammans och kanske rentav gifter er en dag! Flört
    Jag hoppas att han någon gång friar på riktigt :D Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge har jag hört.
  • MissNeverMarried
    In Wonderland skrev 2011-04-11 13:11:29 följande:
    Jaaa vad roligt!!! Stort grattis till förlovningen. Ska ni ut och köpa ringar nu? Glad
    taaack =) Ja, vi kollade på internet igår och har redan bestämt oss för hur vi vill att dem ska se ut. Har beställt hem ringmått och ett par  "provringar" av den typen vi vill ha. Ska se om jag inte kan lägga ut länken här strax!
  • birgittah

    Åh, vad mysigt det lät! Stort GRATTIS och lycka till i framtiden! 

  • MissNeverMarried
    birgittah skrev 2011-04-11 16:18:24 följande:
    Åh, vad mysigt det lät! Stort GRATTIS och lycka till i framtiden! 
    Taack :)
  • MochN

    grattis till förlovningen!

    ska snart själv "fria till förlovning! till min älskling och är jättenervös!

Svar på tråden Imorgn ska jag fråga!