• Johanna80

    Ringar?

    Hej!

    Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig att få lite koll på vilka förlovnings ringar som är "inne" just nu.
    Alla ring-tips mottages :) 

  • Svar på tråden Ringar?
  • Amejuli

    hej hej
    Jag tycker det verkar inne att vara så "speciell och unik" som möjligt. :-P
    Annars tycker jag att man ser mycket sånt här:



    Det vill säga; alians (vanligare som vigselring kanske), enstensring eller att man kombinerar dessa som i första bilden (alltså en större sten och stenar vid sidan om.)
    Många väljer ju att ha en av ringarna slät också. Men jag tycker det verkar vara ganska olika vilken typ man väljer till förlovning och vilken som ska vara vigsel. Mer allmäna trender liksom. Dessa typer av ringar kombinars således på alla möjliga vis.
    Så det är nog min trenduppfattning iaf. Mycket vitguld fortfrande och släta, enstensringar, alianser och kombos. (Varav kombos kanske känns allra mest inne just nu. Alltså den övre av de två ringarna på den första bilden.)

    Men det är som sagt min uppfattning. Finns nog väldigt många idéer om vad som är trendigt.
    För att få en mer allmän uppfattning om vad som finns just nu så skulle jag gå in på schalins hemsida eftersom det är väldigt vanligt att folk köper det märket.

    Hoppas du finner vad du söker och lycka till!

  • Johanna80

    Tack!! De ringarna var verkligen jätte fina! Vilket märke är det? :)

  • Kattpoet

    Schalins verkar vara  allas favorit ringar.

    Nu är det dock en fråga, varför måste ha en ring som är inne? 

  • Amejuli
    Johanna80 skrev 2011-03-27 22:28:39 följande:
    Tack!! De ringarna var verkligen jätte fina! Vilket märke är det? :)
    Oj, jag vet faktiskt inte. Jag sökte lite på måfå på vigselringar på google och tog de bilder som stämde överens med det jag uppfattat som "vanligt" Sorry. Kanske går det att hitta samma ringar igen om du bara söker på vigselringar på google?
  • Johanna80

    Kattpoet: Det är inte så att jag måste ha en ring som är inne, jag vill bara veta lite vart modet i ringar ligger just nu. Självklart väljer jag en ring som jag gillar, inte för vad som är inne. Hoppas du fick svar! :)

  • Kattpoet

    Johanna,  mycket stenar och bling verkar vara det man ska ha idag.    Mitt favoriteställe för  ringar är forntidasmycken, de har alltid varit trevliga och bra kvalitet. 

Svar på tråden Ringar?