• JustMeAndMyLove

    Forumregler

    Vart har ni gömt undan villkoren på forumet?
    Undrar om det är total förbud på att dela länkar numer? 

  • Svar på tråden Forumregler
  • Vi2alltid

    Skulle det vara totalförbud att dela länkar??? Vad är det som händer egentligen..

  • Forumvärd
    JustMeAndMyLove skrev 2011-01-17 16:14:43 följande:
    Vart har ni gömt undan villkoren på forumet?
    Undrar om det är total förbud på att dela länkar numer? 
    Hejsan!

    Forumreglerna hittar du i vänstermenyn när du går in i forumet.
    Längst upp i vänsterspalten hittar du info&regler och går du in där hittar du bl.a. regler, forumpolicy och reklampolicy
    Det är inte förbjudet att länka rent generellt däremot kan det vara så att vissa länkar plockas bort med hänvisning till t.ex reklampolicyn eller andra delar av forumreglerna.
    Vänd dig till supporten om du undrar över ett specifikt ärende.
    God fortsättning på 2011
  • JustMeAndMyLove
    Forumvärd skrev 2011-01-18 12:29:45 följande:
    Hejsan!

    Forumreglerna hittar du i vänstermenyn när du går in i forumet.
    Längst upp i vänsterspalten hittar du info®ler och går du in där hittar du bl.a. regler, forumpolicy och reklampolicy
    Det är inte förbjudet att länka rent generellt däremot kan det vara så att vissa länkar plockas bort med hänvisning till t.ex reklampolicyn eller andra delar av forumreglerna.
    Vänd dig till supporten om du undrar över ett specifikt ärende.
    God fortsättning på 2011
    Tack för svaret, orkar inte riktigt maila supporten just nu men får man inget medelande om det är ni som tar bort ett helt inlägg?
    Funderar på om det är min dator det är fel på annars :(
  • Forumvärd
    JustMeAndMyLove skrev 2011-01-18 17:25:19 följande:
    Tack för svaret, orkar inte riktigt maila supporten just nu men får man inget medelande om det är ni som tar bort ett helt inlägg?
    Funderar på om det är min dator det är fel på annars :(
    Du kan göra så att du kontaktar mig i inbox så kan jag titta på tråden.
    Man får meddelanden om ett inlägg plockas bort och det går ut automatiskt. Ibland så tas vissa inlägg bort utan påföljd t.ex citat etc och då är det inte säkert att det kommer ett meddelande utan det är beroende på om inlägget "snabbknappas".
    Snabbknappning används bara ibland och det är då huvudmoderatorerna som har möjlighet att använda det.
    Det görs om det är t.ex en tråd som ska rensas men där inga inlägg är så pass grava att de bör ge påföljd. Det kan också användas i de fall då man tar bort citat av inlägg som blivit bortplockade.
    God fortsättning på 2011
  • DonkeyLovesMonkey

    varfor star det att jag inte har behorighet att svara i "tradarna"?


    MonkeyLove....
  • Forumvärd
    DonkeyLovesMonkey skrev 2011-01-19 15:05:56 följande:
    varfor star det att jag inte har behorighet att svara i "tradarna"?
    MonkeyLove....
    Hejsan!

    Jag tror att det kan vara så att du har varit inne i Expertforumet.
    Kan det stämma?

    Då är det nämligen så att där kan bara TS och experten svara i tråden men det går att läsa deras konversation.
    God fortsättning på 2011
Svar på tråden Forumregler