• Forumvärd

    Nya forumkategorier

    Nu händer det mycket på sidan och mycket är nytt.
    Jag passar därför på att höra mig för med er om det är några forumkategorier som ni tycker saknas Solig

    I så fall vilka och varför

  • Svar på tråden Nya forumkategorier
  • förlovadflicka

    Jag tycker de täcker det mesta- och annars finns det ju övrigt :)
    Kanske som de har på theknot.com förresten, där har de en för budgetbröllop :)

  • Forumvärd
    förlovadflicka skrev 2010-12-21 12:52:09 följande:
    Jag tycker de täcker det mesta- och annars finns det ju övrigt :)
    Kanske som de har på theknot.com förresten, där har de en för budgetbröllop :)
    Tackar tackar och då skulle man ju kunna tänka sig att man lägger in en sådan kategori Solig
    ClaraH skrev 2010-12-21 12:53:03 följande:
    Bröllopsbloggar är en kategori jag gärna skulle se.
    Ja Solig
    Det MÅSTE vi ju bara ha!
  • Lady Namárië

    Istället för att ha en egen kategori för "Brudskor" kanske man skulle kunna ha en som heter "Accessoarer"? Där ryms ju både skor, slöjor, väskor osv. Dessutom går smycket in där, och då skulle kategorin "Smycken och ringar" knna byta namn till enbart "Vigselringar", för det är ju ett smycke som gäna diskuteras.

    Dessutom skulle man kunna slå ihop "Festkläder" och "Kläder". Likadant med "Familj och relationer" och "Relationer".

  • Forumvärd
    Lady Namárië skrev 2010-12-21 13:17:37 följande:
    Istället för att ha en egen kategori för "Brudskor" kanske man skulle kunna ha en som heter "Accessoarer"? Där ryms ju både skor, slöjor, väskor osv. Dessutom går smycket in där, och då skulle kategorin "Smycken och ringar" knna byta namn till enbart "Vigselringar", för det är ju ett smycke som gäna diskuteras.

    Dessutom skulle man kunna slå ihop "Festkläder" och "Kläder". Likadant med "Familj och relationer" och "Relationer".
    Bra tips!
    Ska kika på det! Solig
  • Forumvärd
    ClaraH skrev 2010-12-21 12:53:03 följande:
    Bröllopsbloggar är en kategori jag gärna skulle se.
    Jag har lagt till en kategori för bloggar. Den ligger under debatt och där kan man lägga alla typer av bloggar.
    God fortsättning på 2011
  • Forumvärd

    Har lagt till en kategori som heter Tävlingar.
    Det kommer nämligen att komma en del tävlingar med chans att vinna bra priser här framöver Solig


    God fortsättning på 2011
  • Forumvärd

    Lade även till en kategori Bröllopsbloggar. Kom på att det kan vara bra att ha alla bloggar som handlar om bröllop samlade på ett ställe. Då blir det lättare att hitta


    God fortsättning på 2011
  • passionsblomman

    Jag vill ha tillbaka "senaste trådar" för att lätt ha översikt över vad nytt som dyker upp. En tråd hamnar oerhört snabbt låååååångt bak i listan för "senaste inlägg" så har man varit utloggad någon dag och sedan vill få koll så är man inte hjälpt av vare sig "obesvarade trådar" eller "senaste inlägg".
    Får inte allt plats så tycker jag man kan ta bort "obesvarade" eller "hetaste".

    Och lys/blink/pratbubbla på inboxen, som jag fortsätter påminna om...


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Forumvärd
    passionsblomman skrev 2011-01-11 13:59:52 följande:
    Jag vill ha tillbaka "senaste trådar" för att lätt ha översikt över vad nytt som dyker upp. En tråd hamnar oerhört snabbt låååååångt bak i listan för "senaste inlägg" så har man varit utloggad någon dag och sedan vill få koll så är man inte hjälpt av vare sig "obesvarade trådar" eller "senaste inlägg".
    Får inte allt plats så tycker jag man kan ta bort "obesvarade" eller "hetaste".

    Och lys/blink/pratbubbla på inboxen, som jag fortsätter påminna om...
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Hejsan!
    Tack för synpunkterna dessa är framförda

    Jag undrar närmast över vilka nya forumkategorier som ni känner att ni vill ha.
    Finns det någon kategori som du saknar? Solig
    God fortsättning på 2011
  • passionsblomman
    Forumvärd skrev 2011-01-12 13:09:12 följande:
    Hejsan!
    Tack för synpunkterna dessa är framförda

    Jag undrar närmast över vilka nya forumkategorier som ni känner att ni vill ha.
    Finns det någon kategori som du saknar? Solig
    God fortsättning på 2011
    Ja. "Senaste trådar"

    Annars tycker jag ihopslagningsförslagen som gavs ovan är bra.
    Jag letade också länge efter hur jag skulle göra för att söka rätt på en viss medlem för att kunna skriva till henne i gästboken. Den funktionen kan ligga mer lättbläddrat, så man slipper klicka så mycket för att söka "sök medlem" kan den heta.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Forumvärd
    passionsblomman skrev 2011-01-12 13:13:44 följande:
    Ja. "Senaste trådar"

    Annars tycker jag ihopslagningsförslagen som gavs ovan är bra.
    Jag letade också länge efter hur jag skulle göra för att söka rätt på en viss medlem för att kunna skriva till henne i gästboken. Den funktionen kan ligga mer lättbläddrat, så man slipper klicka så mycket för att söka "sök medlem" kan den heta.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Ingen liten kategori i övrigt som du saknar?
    Vad tycker du om kategorin Övrigt under debatt?
    Skulle den bli mera överskådlig om man delade upp den i underrubriker ?

    Noterar förslaget om "sök medlem"
    God fortsättning på 2011
  • passionsblomman
    Forumvärd skrev 2011-01-12 13:26:21 följande:
    Ingen liten kategori i övrigt som du saknar?
    Vad tycker du om kategorin Övrigt under debatt?
    Skulle den bli mera överskådlig om man delade upp den i underrubriker ?

    Noterar förslaget om "sök medlem"
    God fortsättning på 2011
    Nä, jag är lite mer "less is more" just för tillfället, och ser en del saker jag tycker kan plockas bort just för överskådlighet och tydlighet, men dels har jag nog redan sagt dem i andra trådar, och dels är det ju inte det som efterfrågas här.

    "Övrigt" är jag glad för som kategori, men den duger som den är-bara man lätt kan se de nyaste trådarna.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Nya forumkategorier