• Pettetrera

    Vems ansvar ??

    Tjooo

    Min blivande man fick ett samtal i går av sin bestmen som sa att dom skulle ut och äta och dricka gott :)

    Skit kul

    Jag sa till han att du får gärna meddela mig så jag kan hålla oss hemma och så barnen har en barnvakt :)

    Messa nu och frågade vilka som kommer ( nyfiken) då får jag till svar att det hade han sagt att det var inen som ville komma

    Då frågade jag inte ens hans pappa ???

    OJ OJ vilka sura messa jag har fått tillbax

    Att jag inte varit tillmötesgående angående vilka som skall komma på bröllopset osv osv

    MEN allvarligt är det verkligen min ensak att se till att det blir en svensexa för min blivande man ??

    Vill han fixa det så hade det väl bara varit att ringa och fråga vilka som kommer ELLER ???

    Har inte vi blivande brudar nog att tänka på ???

    HJÄLP :)

  • Svar på tråden Vems ansvar ??
  • FramtidaFruSandberg

    jag tycker inte att det är din ensak men du får väl hjälpa honom om det inte funkar. Det viktiga är väl att din m2b blir glad och inte vem som gör det?

  • Sebastiána

    Vem som helst av brudgummens vänner kan ta initiativet till en svensexa.


    Jag tvivlar inte på att min BM kommer att få en. Han har ett par kompisar som tar varje chans till fest.

  • Aleta

    Det är alla vänners ansvar och de hör av sig till den andre i paret för att få en gästlista så att de kan kontakta alla. Om man själv är bjuden på ett bröllop så får man börja ringa runt och höra om det inte är dags att ordna något snart ifall man inte har hört något från någon annan.


    Det är inte ditt ansvar, de borde ha frågat dig om en lista ifall de behövde en.

Svar på tråden Vems ansvar ??