• brudtobe

    Morgongåva till honom??

    Hej!!

    Någon som gett mannen en morgongåva? Jag funderar på det men vad ger man... ??

  • Svar på tråden Morgongåva till honom??
  • Augustivigsel

    Jag gav också viner (efter bra tips från BT) men gav även en bok om hur man bygger sin egen vinkällare. Blev mycket uppskattat!

  • pyrro

    Jag hade en jäkla tur med lådorna
    Min mamma hade sett 2 lådor på en kollegas kontor och vi fick dom! Det är lådor som dom importerat vin i så dom är inredda med hållare för flaskorna.
    Hör med systemet om dom har nått?!

    Jag tycker själv att det är en perfekt morgongåva för jag får ju dra nytta av den också

  • Emma IS

    Jag gav min man en systemkamera! Han blev jätteglad. Han tog över 1000 bilder på vår bröllopsresa. :)

  • mojikanan

    Det känns nästan lite lamt de ja hade tänkt att ge min blivande man nu


    när ja läste vad ni andra blivande fruar ska ge!!


    Jag har sparat minnes saker med tiden som biobiljetter , små lappar, förlovnings annonsen os sen skall ja sätta in det i ett album tillsammans med kort från olika tillfällen. 


    När vi renoverat huset, vår första jul, semestrar osv..


    Och ska ta lite finare bilder på mig som skall sättas in, speciellt för honom..


    ett minnesalbum!!

  • danicalifornia

    @mojikanan: tycker det låter som en jättebra ide! jag hade funderat på lite sensuella bilder på mig men tycker din ide med ett album va jätte fin, tänker kanske sno den om jag får?????

  • Hustru och man

    Oj, vilken tur! Jag får kika runt lite och höra med dem på systemet någon dag när han inte jobbar ;)

  • mojikanan
    danicalifornia skrev 2010-08-25 11:02:31 följande:
    @mojikanan: tycker det låter som en jättebra ide! jag hade funderat på lite sensuella bilder på mig men tycker din ide med ett album va jätte fin, tänker kanske sno den om jag får?????
    Självklart får du det!! : )  

    ja hade själv med tänkt de där med sensuella bilder, fotas i underkläder som är i en färg han gillar!!  Då blir det ju väldigt personligt!! 

  • mojikanan
    pyrro skrev 2010-08-25 11:02:58 följande:
    mojikanan> Tycker det låter jättefint!!
    Tack så mkt!! :)
  • danicalifornia

    hygglo!!!!:) jag kommer nog att ta med hans favvo lags tröja oxå på nått foto, och självklart de underkläder jag ska ha på bröllopet!

  • TalisQualis

    Jag har gjort en så kallad secret box till min blivande som jag tror han kommer uppskatta väldigt mycket :)

  • mojikanan
    danicalifornia skrev 2010-08-25 11:09:58 följande:
    hygglo!!!!:) jag kommer nog att ta med hans favvo lags tröja oxå på nått foto, och självklart de underkläder jag ska ha på bröllopet!
    Det var ju en rolig ide det med hans favorit tröja!!
  • RockTroll

    Jag har funderat rätt mycket...vi dricker inte vin, han bär inte klocka och secret box är nog inget för mig. Så han får nog ett halsband med brickor det det antingen står mitt namn,vigselplats och datum eller våra namn eller liknande på ena och dotterns på det andra.

Svar på tråden Morgongåva till honom??