• thebigblue

    Kanske något udda

    Okey så här är det, jag om min fru är nygifta, hon har fått sin morgongåva (en hund) och jag har fått min.


     


    Har nu en liten fundering, kanske lite annorlunda men kan man som kille göra en secret box och ge bara som kul present typ i julklapp eller liknande?


    Är det nått man som tjej skulle bli glad för att få av sin kille/man??


     


    Och vart kan man göra detta?? Jag bor i Halland.

  • Svar på tråden Kanske något udda
  • mattiasFästmö

    Åh! Absolut tycker jag! Nästan så att jag skulle vilja att du ringer min m2b och säger det haha. Kanske ska nämna det lite i förbifarten sådär. men absolut! Jag skulle uppskatta det till tusen iallafall! Kanske mer för att tjejer är så 'naturligt' sexiga, eller alltså tjejer blir ju ofta lite sexifierade och spelar väl lite kanske på det också. Medans det inte är på samma sätt med killar, därför skulle jag uppskatta väldigt om min kille gjorde något sådant!


  • passionsblomman

    Du känner din tjej bäst själv, för sådant där är nog verkligen olika!

    Jag frågade min sambo ifall han skulle bli gla för en sådan sak. "Nej." sa han, "vad ska jag göra med den"
     
    ...å andra sidan har han ju knappt några fotoalbum alls och fotar aldrig heller. Han värderar absolut inte bilder lika högt som jag. (därför finns det tusentals bilder på honom och vår son tillsammans, men knappt några alls på mig och sonen)

    Iallafall, JAG skulle tycka det var rätt kul att få en sådan där hemlig låda av honom. Inte minst för att jag skulle totalt smälla AV över att han ens kommit på idén och sedan dessutom genomfört den.

    Gå och gör en!

    Det måste väl gå att söka på "fotograf" och din ort, och så skriver de säkert på sina hemsidor omolika typer av jobb de gör.

  • Kattpoet

    Helt okej!  Jag  har tagit kort  på mina manliga vänner för just en sådan sak.

  • Grodfrun

    Nej tack sager jag. Men det ar jag det.. Jag tycker att min blivande ar sk*tsnygg rent ut sagt! Men vill jag ha ett fotoalbum med 'kalsongbilder' pa honom? Nae.. Jag ar nog en av de som bidrar till stereotypen att vi tjejer tander inte visuellt utan emotionellt..

  • thebigblue

    Tack för era svar, jag fick en box av henne och det va sjukt fint bästa presenten jag kunde fått. Hon har sagt att hon hade tyckt det var kul att få en av mig men när man kollar runt hos fotografer så är det i stort sett bara tjejer som gör secretboxes till sina killar.


    Får se hur jag kommer göra men det är absolut något som jag tror skulle uppskattas. Känns lite konstigt bara då det kanske inte är så vanligt att killar gör sånt.


     

  • passionsblomman

    Men dåså! Om hon sagt att hon skulle bli glad, så kör på det då! Skit samma om du så vore den enda killen i världen som gjort det! Och det är du inte.

  • Gorgeousnes

    SJÄLVKLART ska du göra det!! Jag drömmer mig tillbaka i tonåren då Beiron Andersson var HMs omslagspojke. Eller så "svettiga" träningsbilder ifrån gymet. Det finns en riktigt duktig svensk fotograf i Köpenhamn Magnus Ragnvid han skulle lungt kunna ta megasnygga bilder på dig.


    Go for it :)!

  • Sonja68

    Vad kul att en kille vill göra Secret Box bilder Jag tror din fru kommer bli jätteglad för en så'n present.

    Jag vet en tjej som är jätteduktig fotograf, som även gör Secret box-bilder. Hon skulle säkert kunna göra jättesnygga, smakfulla secret box-bilder på dig, med stil och klass och glimten i ögat.

    Här kan du se lite smakprov på hennes blogg: http://www.mikabellas.blogspot.com/

    Hon bor i dina trakter, kontakta henne! Jag inboxar dig hennes mejladress.

    Lycka till

  • thebigblue

    Tack så mycket allihopa, detta ska bli jättekul at göra, hoppas att fotografen vem det nu blir kan fixa fram nåt kul kanske uniformer och sånt hade varit kul att ha...


     


    Till Sonja68: tack så mycket jag ska konakta henne snarast.

Svar på tråden Kanske något udda