• nikkan68

    2 oktober

    Gifter mig den 2 oktober  finns det fler som jag denna dag

  • Svar på tråden 2 oktober
  • xaniara

    Vi gifter oss också den 2:a oktober! :) 


    Sitter precis med sambon och försöker få till inbjudningarna! Har ni skickat ut era?

  • wallinbruden

    Hej! Vi gifter oss den 9 oktober, kul att fler valt denna höstmånad :) Vi håller precis på att göra iordning våra inbjudningar..

  • MabCar

    Hej! Vi gifter oss den 23 oktober och skickade våra injudningar i tisdags. Vart ska ni gifta er?

  • elefi

    Hej!!

    Gifter mig oxå den 2 oktober men ej skickat inbjudningarna än.....sent kanske men vi ska på ett bröllop om 2 veckor och vill ej ta fokus från deras så vi överraskar!! Tänkte gästerna skulle få dem 5 juli!!!

    Vi ska ha utomhusvigsel på en berghäll utanför lokalen festen är i!! All planering nästan klar skönt!! 
     
    Spännande tid vi har framför oss tjejer!!

  • xaniara
    MabCar skrev 2010-06-18 21:22:58 följande:
    Hej! Vi gifter oss den 23 oktober och skickade våra injudningar i tisdags. Vart ska ni gifta er?
    Vi ska vara i Göteborgs botaniska trädgård :) 

    Så ladies, vad säger ni om vädret? Det är ju ändå lite risky att gifta sig på hösten. Personligen har jag tankar om att det nog kommer funka med allt ifrån strålande sol som sätter träden i brand (oooh tänk bilderna!) till lite mulet där man kan ösa på med levande ljus/lyktor/marschaller och ända till strilande regn med paraplyer och mörka tunga skyar. 


    Så länge det inte stormar kommer det gå bra, gör det det måste vi nog ha en plan B, tyvärr... 


    Ska någon mer vara utomhus under ceremonin? Vi funderar lite på om och hur man ska göra med ceremoniplatsen, hur pass mycket rekvisita som kan behövas.. Vi ska dekorera träden med tygvimplar, mer vet jag inte riktigt. Någon som kommit till detta ännu?

  • Fru Osbeck

    Hej!

    Här är ett par till som gifter sig den 2 oktober i Las Vegas!

Svar på tråden 2 oktober