• Megi

    På LÖRDAG smäller det =)

    Alla som ska gifta sig lördagen 22 maj...

    Hur går det för er?
    Är allt klart?
    Är ni nervösa?


    22 maj 2010 =)
  • Svar på tråden På LÖRDAG smäller det =)
  • pingst2010

    Fullt upp med allt det sista. ja börjar bli lite smått nervös...

  • Megi

    Har du mkt kvar... Sj sitter jag och gör fler rosetter till stolarna.. Igår när jag räknade såg jag att det fattades några stycken.. Våran gästlista har vuxit hela tiiden.. hihii... Längtar tills imån då jag kan gå börja dekorera i lokalen =)


    22 maj =)
  • Pärlis

    Vi har några småsaker kvar...håller på med gästernas lilla present =)

    Sen är det några grejor vi ska köpa till festen. Men det ska vi göra på fredag.

    Annars ska det nog allt annat vara klart =)

    Nervösa är vi ja...eller iaf jag =P Min fästman är nästan aldrig nervös..får se om han blir det till lördag =)

  • Hillena

    Ville bara kika in och önska lycka till! Själv gifter jag mig nästa helg, den 29 Maj

  • Kathiz å Kimmo

    Nästan allt klart, bara groggvirke, vickning å lite småpill kvar. I morgon blir det nagelvård och på fredag fix i lokalen. Idag hade jag provmake och blev grymt nöjd. Vi ligger i fas!!!


    Tjo å tjim snart dax!!!

  • SnuGry

    åh vad kul, lycka till allihop. Jag gifte mig i lördags och vill ha tillbaka den dagen nu igen :):). Njut allt vad ni har och ta in allt, dagen/kvällen/natten går såååå snabbt förbi.


     


    Tror din fästman kommer bli lite skakis på den stora dagen.....min var cool lugn ända till dagen innan och i kyrkan..då var han inte så kaxig :)

  • Pärlis

     


    SnuGry skrev 2010-05-19 21:44:32 följande:
    Tror din fästman kommer bli lite skakis på den stora dagen.....min var cool lugn ända till dagen innan och i kyrkan..då var han inte så kaxig :)

    Ja, jag tror faktiskt det också =) Den enda gången jag har sett honom nervös var på studenten och detta är ju liiite större =)

Svar på tråden På LÖRDAG smäller det =)