• arontorp

    Mina Favoriter???

    Jag har sparat ner en massa trådar som favoriter de senaste månaderna. Alla möjliga grejer som jag sedan tänkt använda mig av... Skulle nu gå in och kolla vad jag samlat på mig, det finns bara en tråd kvar! Var har de tagit vägen???

  • Svar på tråden Mina Favoriter???
  • Pälsboll

    Samma här, jag hade sparat några trådar som nu är borta.
    Varför?

  • 20110820

    Skulle också vilja ha svar på vart mina favoriter tagit vägen! Där fanns trådar jag sparat av en anledning som jag aldrig kommer hitta igen!

  • 20110820

    Och varför har inte någon från BT:s redaktion svarat på TS? Det skrevs för två månader sedan... under all kritik, BT!

  • emelieochlinus

    Ja, vart tar favoriterna vägen? De försvinner efter hand. Kan inte någon administratör från BT svara?

  • Lyckliga013bruden

    jag har kvar alla mina favoriter ca 5sidor. Har iof inte provat att gå in på sidorna kanske ska göra det och återkomma....

  • Redaktör

    Hej!


    Vi ber om ursäkt för det sena svaret! Favoriter ska naturligtvis inte försvinna. Vi kan inte på rak arm säga vad det beror på, men vår tekniker ska undersöka det och förhoppningsvis kunna åtgärda problemet så snart som möjligt. Återkom gärna om problemet kvarstår framöver.


    Vänliga hälsningar


    Redaktionen

  • Redaktör

    Hej igen!


    Nu har buggen åtgärdats. Tyvärr går det inte att återskapa favoriter som hunnit försvinna, men problemet ska iaf inte återkomma.


    Vänliga hälsningar


    Redaktionen

  • emelieochlinus

    Tack för svar. Hoppas att det hjälper i framtiden.

  • Redaktör

    Hej!


    Efter ett år rensas gamla favoriter bort - det har varit en automatisk inställning i systemet. Vi har nu ändrat det till tre år och hoppas att det ska lösa problement.


    Vänliga hälsningar


    Redaktionen

Svar på tråden Mina Favoriter???