• Superstarfia

    Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!

    Här kan vi träffas och snacka å ge varandra tips och råd!

  • Svar på tråden Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!
  • time

    Tips
    Jag jobbade på ett brölopp och dom hade hyrt ett jätte fint ställe som hette Åhnäs parken tror jag
    Själv har jag hyrt hotell sidsjön

  • Igia

    För er som vill ha en enkel lokal där man fixat allt själv kan jag rekomendera Nävsat skola som ligger vid Selångers kyrka. Vi var där och det var hur bra som helst. Ingen sluttid och fick tillgång till lokalen redan tidigt fredag morgon. Så om man vill fixa mkt själv och inte betala massor så kolla på den

    Ett litet tips bara Finns ngr bilder i mitt galleri därifrån...

  • kaksmulan

    hej får man smyga in i denna tråd även då vi inte satt något datum men verkar vara svårt att hitta någon från sundsvall behöver tips om lokal att vara i och ni verkar ju ha en del ideer

  • Superstarfia

    Jaaaaaaa!!

    Vi har bokat lokal nu!!! Går inte att beskriva hur glad jag är.. har även hunnit med att beställa blommor och brudklädsel.. :)

  • kaksmulan

    Åh va skoj

    vi har preliminärbokat lokal men verkar jätte svårt med vigselförrättarna finns bara fyra st i kommunen och dom är inte så jätte villiga att avbryta semestern bara för att viga vilket man förstår iof så nu har vi ändrat datum och hoppas på mera tur *nervös*

  • Superstarfia
    kaksmulan skrev 2009-11-23 12:35:27 följande:
    Åh va skoj vi har preliminärbokat lokal men verkar jätte svårt med vigselförrättarna finns bara fyra st i kommunen och dom är inte så jätte villiga att avbryta semestern bara för att viga vilket man förstår iof så nu har vi ändrat datum och hoppas på mera tur *nervös*
    vart ska ni viga er då? vad har ni prebokat för lokal?
  • kaksmulan

    vi har preliminärbokat nävsta skola och tänkte ha en borlig vigsel där.
    Vi har inte varit dit och kollat ännu men en bekant till oss hade varit på ett utomhus bröllop där och det hade varit jättefint.
    Nu är de bara att hålla tummarna att det nya datumet fungerar, hon skulle höra av sig i morgon *ännu mera nervös* hihi

  • Superstarfia
    kaksmulan skrev 2009-11-23 15:07:26 följande:
    vi har preliminärbokat nävsta skola och tänkte ha en borlig vigsel där. Vi har inte varit dit och kollat ännu men en bekant till oss hade varit på ett utomhus bröllop där och det hade varit jättefint.Nu är de bara att hålla tummarna att det nya datumet fungerar, hon skulle höra av sig i morgon *ännu mera nervös* hihi
    vad har valt för datum då? nävsta är jättefint!
  • kaksmulan

    just nu lutar de på 19 juni....(vet att tråden står för er augusti brudar men vi hade inget datumnär jag smög mig in här )

  • Igia

    Vi hade vår fest i nävsta. Finns ngr bilder i mitt galleri om du vill se lite hur lokalen ser ut... Inte så jättebra bilder kanske men ett hum får du nog iaf


    kaksmulan skrev 2009-11-23 15:07:26 följande:
    vi har preliminärbokat nävsta skola och tänkte ha en borlig vigsel där. Vi har inte varit dit och kollat ännu men en bekant till oss hade varit på ett utomhus bröllop där och det hade varit jättefint.Nu är de bara att hålla tummarna att det nya datumet fungerar, hon skulle höra av sig i morgon *ännu mera nervös* hihi
  • kaksmulan

    Igia ja jag va in och smyg kikade ser ut som man kan få det fint

  • anniebananie

    Hej,

    Tänkte gifta mig till sommaren också, funderar över sidsjö hotell och konferens som festlokal. Nån som har erfarenhet av det stället? Vad det kostar och så?

Svar på tråden Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!