• stl48

    Fler än jag som grät floder till Grey´s?

    Jösses så mycket tårar det kan komma av en tv-såpa

  • Svar på tråden Fler än jag som grät floder till Grey´s?
  • MilosMamma

    de går väl i repris?


    hujjedamejj skrev 2009-05-27 22:48:45 följande:
    åh, ja missade. kanske kan se på youtube??
  • stl48

    Reprisen går på söndag


    hujjedamejj skrev 2009-05-27 22:48:45 följande:
    åh, ja missade. kanske kan se på youtube??
  • FelizLane

    någon som har bloggen där izzie skriver?? :P Hon har ju en blogg angående bröllopet! :P

  • bröllopsblomma

    Mina tårar rann också. Så himla bra serie! Min absoluta favorit! Kan hålla med om Merediths hår, Katastrof!

  • Déa BF

    Följer Grey´s tvångsmässigt. Grät så att jag hulkade!

  • JennyLH

    Tycker varje avsnitt av Greys är superbra, man blir så rörd, av just dt avsnitte så kollade både jag och sambon och båda blev superrörda

  • lillalyckan

     


    FelizLane skrev 2009-05-28 13:15:30 följande:
    någon som har bloggen där izzie skriver?? :P Hon har ju en blogg angående bröllopet! :P

    Det finns en Greys Spoiler tråd här, där finns länken till bloggen
    Passade på att berätta för m2b att "såna där kläder som Alex har" skulle väl va snyggt till bröllpet :-P
    Ikväll är det dags igen! Ikväll e mannen på jobbet så jag kan lipa ifred


  • SofieochJamie

    Kan nämna då några frågade att det finns två avsnitt kvar... skulle nämligen kolla ett avsnitt på nätet då jag missade förra och det gick ju bara inte.. och där låg de.. de två sista avsnitten och jag kunde inte låta bli utan tittade på dem. Så det finns två avsnitt kvar men jag tänker inte vara så taskig att jag säger något mer :)

  • roslagsbruden

    Ska kanske tillägga att jag har precis sett hela dubbelavsnittet, insåg att bara det ena sändes på tv idag... Ska inte avslöja mer nu...

Svar på tråden Fler än jag som grät floder till Grey´s?