• augustibrud2009

    1/8 Nr2

    Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

    Vi som hängde på den gamla tråden är:

    augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

  • Svar på tråden 1/8 Nr2
  • Vita Rosen

    Vi ska ha brudmarsch från Delsbo in och brudmarsch från Dala-Husby ut.

    Känns bra då pappas släkt är från Dalarna

  • EhjärtarE

    Hemskt vad man missar bara för att man är borta en dag! Jag tror inte heller jag kommer bli hippad... jag har inte så många vänner här och mina vänner från södra sverige (där jag kommer ifrån) kommer inte upp förrän dagen innan bröllopet och då hoppas jag verkligen inte att jag blir hippad.

    Vi ska ha denna (första 1.40)

    som ingångsmusik och denna

    som utgångsmusik (på cd).

  • Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-06 13:15:58 följande:
    Hemskt vad man missar bara för att man är borta en dag! Jag tror inte heller jag kommer bli hippad... jag har inte så många vänner här och mina vänner från södra sverige (där jag kommer ifrån) kommer inte upp förrän dagen innan bröllopet och då hoppas jag verkligen inte att jag blir hippad. Vi ska ha denna (första 1.40) www.youtube.com/watch som ingångsmusik och denna www.youtube.com/watch som utgångsmusik (på cd).
    Ja ibland gör man det... Vad missade du vännen??

    Fina låtar ni ska ha.... Jag eller vi vet fortfarande inte vad vi ska ha som utgångsmusik...pust o stön!!
  • augustibrud2009
    EhjärtarE skrev 2009-07-06 13:15:58 följande:
    Hemskt vad man missar bara för att man är borta en dag! Jag tror inte heller jag kommer bli hippad... jag har inte så många vänner här och mina vänner från södra sverige (där jag kommer ifrån) kommer inte upp förrän dagen innan bröllopet och då hoppas jag verkligen inte att jag blir hippad. Vi ska ha denna (första 1.40) www.youtube.com/watch som ingångsmusik och denna www.youtube.com/watch som utgångsmusik (på cd).
    Jätte fina låtar. Vad är det för text till den med Deep Purple?
  • augustibrud2009
    augustibrud2009 skrev 2009-07-06 14:26:23 följande:
    Jätte fina låtar. Vad är det för text till den med Deep Purple?
    Var inget, den kom nu hahaha
  • augustibrud2009

    Precis gjort färdigt alla placeringskort =D, skönt att kunna pricka av en sak till. Hur går det för er då?

  • augustibrud2009

    Jag gillar den här, men i så fall måste man ju ha cd. Den kanske är lite väl??


  • augustibrud2009

    Denna finns ju också, men jag vill nog ha något lite gladare...


  • EhjärtarE
    Cattis77 skrev 2009-07-06 13:33:28 följande:
    Ja ibland gör man det... Vad missade du vännen??Fina låtar ni ska ha.... Jag eller vi vet fortfarande inte vad vi ska ha som utgångsmusik...pust o stön!!
    Jag tänkte mest på allt ni skrivit... och din klänning
    Tack!
  • Cattis77

    Okej...du kanske villse den då?? Säg till så kan jag lägga in den en snabbis bara för din skull...

  • Cattis77

    Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??

  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-07 16:38:39 följande:
    Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??
    Ja det blir det nog. Vi har ju en fördel å det är att våra gäster ska bo över på slottet, å då kan vi ju lägga in en liten gåva i deras rum, så blir det ju som en överraskning
  • augustibrud2009
    Cattis77 skrev 2009-07-07 16:38:39 följande:
    Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??
    Jag tänkte det, ska inte ni?
  • Cattis77

    Mitt problem är att jag hade tänkt att hon kanske ville ha det på sig den dagen hon är tärna... Jag vet inte...

  • SommarNoll9
    Cattis77 skrev 2009-07-07 16:38:39 följande:
    Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??
    Mina tärnor (mina systrar) har fått sin present redan Jag beställde tre likadana armband till oss och de ska ha sina på sig på bröllopet, det ska dock inte jag. Det är ett silverarmband med en bergskristall och två namnbrickor. På den ena brickan står det syster och på den andra namnet. De blev väldigt glada för det och tyckte de var superfina. Jag älskar mitt och har det nästan varje dag, men det passar inte riktigt till brudklänningen, så då ska jag ha annat.
  • 20090801

    Jag köpte en present till min tärna igår, hon bär sällan smycken men lagar gärna mat så det blev salladsbestick i nysilver. Toastmastrarna får varsin graverad toastmasterklocka. Bestman får en ölsejdel.

Svar på tråden 1/8 Nr2