• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din Sociala status?
  • Baby S
    Fjosok skrev 2009-01-29 00:14:34 följande:
    Nä, ingen kommentar :)
    (Måste bara säga att du alltid lägger fram dina kommentarer om dig själv och ditt privatliv så att det är upplagt för följdfrågor som varför du tror att du är så himla ful och oälskbar.

    Bara en parentes )
  • Villemoa

    Jaså, är det på så sätt?

    Baby S skrev 2009-01-29 14:08:52 följande:


    (Måste bara säga att du alltid lägger fram dina kommentarer om dig själv och ditt privatliv så att det är upplagt för följdfrågor som varför du tror att du är så himla ful och oälskbar. Bara en parentes )
  • Baby S
    Villemoa skrev 2009-01-29 19:13:22 följande:
    Jaså, är det på så sätt?Baby S skrev 2009-01-29 14:08:52 följande:
    Så upplever jag det iallafall Om jag inte ville tala om att jag är ful och hemsk så skulle jag nog inte dra upp det titt som tätt. Klart man undrar vad det är för fel då

    Men det hör inte hit!
  • Fjosok

    Nä, inte i detta fall. OCh följdfrågorna undviker jag sedan länge nu. Men att man inte ensamstående får man väl säga UTAN medlidande. Annars är det minst sagt knäppt :)

  • Baby S
    Fjosok skrev 2009-01-29 22:48:25 följande:
    Nä, inte i detta fall. OCh följdfrågorna undviker jag sedan länge nu. Men att man inte ensamstående får man väl säga UTAN medlidande. Annars är det minst sagt knäppt :)
    Absolut! Men som du märker reagerar ju folk på ditt usla självförtroende och detta prat om att de fula inte får kärlek...
    Sorry, ot.......
  • Fjosok

    Nu är det du som säger det, inte jag. Har sagt det nog

    Har bara kommenterat det tråden handlar om och absolut inget annat.

    Nuff said!

  • Baby S
    Fjosok skrev 2009-01-30 07:13:16 följande:
    Nu är det du som säger det, inte jag. Har sagt det nog Har bara kommenterat det tråden handlar om och absolut inget annat.Nuff said!
    Allright! Fast jag citerade dina egna ord Men fine
  • Lady o Lufsen

    Detta är absolut ingen språkpolisiär fråga...bara helt för min egna del så jag hoppas ingen tar illa upp:

    Stavas det skild eller skiljd?

  • Baby S

    Lady o Lufsen skrev 2009-01-30 13:51:29 följande:


    Detta är absolut ingen språkpolisiär fråga...bara helt för min egna del så jag hoppas ingen tar illa upp:Stavas det skild eller skiljd?
    Skild. Skilsmässa. Skilja sig. (språk- och stavningsNÖRD är jag)
  • Lady o Lufsen

    Tack!

    Baby S skrev 2009-01-30 13:53:29 följande:


    Lady o Lufsen skrev 2009-01-30 13:51:29 följande:
    Skild. Skilsmässa. Skilja sig. (språk- och stavningsNÖRD är jag)
  • Fjosok

    Baby S skrev 2009-01-30 13:38:12 följande:


    Allright! Fast jag citerade dina egna ord Men fine
    Bra, skriver bara om det i gnälltråden numer, om det är nån som inte kan acceptera
  • Baby S
    Fjosok skrev 2009-01-30 15:09:07 följande:
    Baby S skrev 2009-01-30 13:38:12 följande:Bra, skriver bara om det i gnälltråden numer, om det är nån som inte kan acceptera
    Acceptera, ja. Förstå och hålla med, nej

    Nu har jag tjata färdigt med dig om detta!
Svar på tråden Din Sociala status?