• momi boki

    trött på barn,,,

    denna vecka har jag haft min dotter som bor haltid hos mig o hos pappan.. just denna vecka är min älskade på en affäres resa, och jag hemma, och just denna vecka har varit exremt jobbig doter min är i en hemsk trotts ålder och skricker och gapar för minsta lilla hon är även lite elak av sig, och man får slita dra o tjata i en timme om man ska gå ut för att få ta på henne kläderna,, är det bara jag som verkligen blir barn allrgiker vid såna h´är dagar? uuuuuscchhh...

  • Svar på tråden trött på barn,,,
  • anja1661

    heheh..nä jag hade en sån dag igår då min m2b var på firmafest!
    dottern 3.5år skrek, gapade, slogs, lyssnade ej och var otrevlig.
    sen blir det inte bättrer av att hon har en lillebror som avgudar henne. han vill ju göra precis som hon....ibland får man sucka lite diskret!

  • momi boki

    skönt att man inte är ensam,, önskar barn födes med en volym knapp

  • anja1661

    hahhaha!! onoff kanske tom?

    hoppas alla förstår att jag skämtar så ingen tar det på stort allvar!
    jag arbetar med barn, har två egna och vidareutbildar mig just nu så jag ÄLSKAR barn...men ibland behöver man vila.

  • Sååå lurade

    här har vi en 2åring och vi lever i en helt ny värld, inte bara positivt... räkna till 10 många ggr per dag...

  • momi boki

    hehehe visst är trotsen endå gullig men det finns ju gräner igår bet min dotter mig i handen när jag mer eller mindre tvångs tog på henne pyjamas och då högg hon tag i handen,,, grrrr svårt att hålla tåla modet inne då,, min dotter är en spn som ska ställa sig upp på stolar och bord har nån samma problem?

  • Sååå lurade

    nga poblem med stolar, men vår son blir galen och skitarg när han ine får som han vill typ 3ggr i timmen...

  • Sååå lurade

    just nu känns det väldigt enkelt att låta honom slå ihjäl lite tid framför tv för husfridens skull...orkar inte ta fighter hela tiden

  • momi boki

    tänk om min dotter endå kunde roa sig vid tvn hon tittar aldrig på tv hon ska bara vara vid mamma hela tiden eller springa runt verkligen kämpar för hon sk atycka tv är roligt iallafall en liten stund så man kan diska eller gör nåt ifred

  • litetbröllop09

    aaaaaa.... vad skönt o hör att man inte är ensam

    ja tänk om tålamod fanns o köpa i lösvikt

  • momi boki

    hade vart helt underbart fast nu senaste två dagarna ha min dotter varit jätte snäll som tur är för nu sitter ja o hostar i soffan och känne ratt i morrn när ja vaknar är ja nog sjuk som bara den

  • josspossgirl1

    räcker upp en hand och ansluter mig till skaran
    Har en 2.5 åring samt en kille på 13 mån här hemma... måååånga fighter om dagen just nu *pust*.... men tänk vad man älskar dem ändå.. extra mycket när de sover.. hihi

  • bongen80

    jag klämmer in mig i gemenskapen här....har en mycket nöjd 6 mån bebis, en ohyyyyyyyyggligt provocerande 7 årig dotter, en 10 åring som ääälskar att reta lillasyster och min sambo en hormorsprittande 13 åring...behöver jag säga mer?

Svar på tråden trött på barn,,,