• Saralainen

    vilken inbjudningskort hade ni valt?

    Hejsan!
    Jag har lagt upp tre st inbjudningskort i mitt galleri, vilket hade ni valt? Shit vad svårt detta är! Jag kommer ha ett litet tema med gammelrosa så jag kommer fästa något typ av litet rosa band på inbjudningskorten.
    Tacksam för lite respons i allt virrvarr =)

    Kramar från mig

  • Svar på tråden vilken inbjudningskort hade ni valt?
  • guldlockm

    Jag tycker att nr är finast för jag har inte sett den förrut, synd och trist att ha en likadan inbjudan som någon annan. Du har inte tänkt på att göra något eget? Jag frågar för att jag är så pysslig, men alla är ju inte det förstås!

  • Henriks älskling

    Jag röstar isåfall oxå på 1:an. De andra två har man sett ett antal gånger.
    Men jag tror att du själv skulle kunna pyssla ihop något ännu finare, precis som "guldlockm" säger. Du har ju gott om tid. Fast jag förstår oxå att du kanske inte orkar lägga tid och energi på inbjudningskort.

    Lycka till!
    :)

  • Saralainen

    ojoj ni har verkligen inte gjort det lättare för mig =)
    Jag är ABSOLUT inte den pyssliga typen, tycker det e roligt men har INGEN fantasi och då blir det bara jobbigt.
    Jag är faktiskt inne på kort nr 3 och att sätta ett rosa band runt eller göra någon rosa detalj på det..en rosett eller liknande...och inte EN enda har röstat på kort nr 3 hihi

  • pandis81

    vi ska också ha gammelrosa som tema men jag kommer att göra mina inbjudningar själv.
    Men ska jag säga min favorit så hade jag sagt 1

  • ERIKA80

    Hejsan!! Jag hade helt klart valt nr 3!! Super vackert!!!

  • ERIKA80

    Fast då menar jag det som ligger som nr 1 i galleriet...det med en mörk sida=)

Svar på tråden vilken inbjudningskort hade ni valt?