• lillaj

    Secret box bilder!!!

    Tagit bilder till ett album min blivande ska få som morgongåva. Fick skivan med alla bilderna i går och jag ÄLSKAR bilderna, kan inte sluta titta helt enkelt, det känns ju lite sjukt men så vackra fäger och poser och många i svart-vitt, bde profilbilder och helkroppsbilder! Rekommenderar verkligen att ta secret boxbilder! Jag vet att min blivande kommer bli jätteglad över morgongåvan! Nu återstår bara det svåraste att välja ut några bilder till albumet 54 bilder ska bli 20 vilket är jättesvårt.

  • Svar på tråden Secret box bilder!!!
  • gustafmatilda

    Vad roligt att du är nöjd! Är det några av bilderna som du kan tänka dig att visa? Gotta love a great photography!

  • lillaj

    Nej, inte förens min blivande fått albumet Men sen kan jag gärna lägga ut nån bild!


    gustafmatilda skrev 2008-05-21 08:59:42 följande:
    Vad roligt att du är nöjd! Är det några av bilderna som du kan tänka dig att visa? Gotta love a great photography!
  • kabacigg

    lillaj, var fotade du dig nånstans? Det verkar vara ett ställe du kan rekommendera?

  • Mikabella

    Åh jag vill oxå göra ett album till min blivande. Tips på bra fotografer! Var tog du dina bilder? Jag bor i Halland.

  • lillaj

    Sofia Ölund i Örebro!! Superbar


    Mikabella skrev 2008-05-21 12:21:15 följande:
    Åh jag vill oxå göra ett album till min blivande. Tips på bra fotografer! Var tog du dina bilder? Jag bor i Halland.
  • Ilbäcksan

    Kul! Henne var jag hos i måndags och tog bilder till min secret box, fick smakprov idag och ska få skivan på måndag :)
    Hon är jättebra!


    lillaj skrev 2008-05-21 15:12:25 följande:
    Sofia Ölund i Örebro!! Superbar
Svar på tråden Secret box bilder!!!