• lillaj

    Morgongåva

    Idag har jag fotat till min morgongåva till älsklingen och bilderna kommer under veckan så sen ska jag välja ut ca 10 eller 15 bilder, framkalla och klistra in i ett fint album. Jag vill ha tips på fina och prisvärda album, eventuella texter eller liknande och vad man kan skriva på framsidan eller som inledning. Funderar på "For your eyes only" men det kanske finns ännu bättre förslag. Så, kom igen med alla era supertips!

  • Svar på tråden Morgongåva
  • lycklig78

    Jag vet inte vad jag ska skriva på framsidan, men jag köpte ett album på åhléns. Svart med svarta tjocka ark i. Jag gör iordning framsidan själv, sen klistrar jag bara in svartvita foton. Jag valde ut 17 st.

    Lycka till!!

  • augustibrud08

    Åh, jag vill också ha tips. Ska fota snart och är sjukt nervös. Tycker egentligen inte alls om att bli fotad och det vet m2b så just därför känns det lite roligt att göra det för han väntar sig inte alls det.

    Har ni berhättat för någon att ni ger detta som gåva eller är det en hemlighet? Min syster ska fota men hon får inte berätta för någon annan om det.

    Vore kul med idéer på fina saker att skriva i boken tycker jag också.

  • augustibrud08

    Det är nog ingen som vet vad denna tråd handlar om. Kanske kan man döpa om den eller nåt.

Svar på tråden Morgongåva