• weddinggirl08

    När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?

    Min sambo är typiskt norrländsk... Inte så väldigt känslosam kan man säga! Romantik är till för enstaka tillfällen... Men han är ju go ändå

    Igår flög han på mig och bedyrade sin kärlek till mig o barnen och hur glad han är att vi ska gifta oss! Sånt värmer ända in i själ och hjärta! Man glömmer bort att bekräfta varann ibland. Jag lever i veckor på detta

    När och vad gjorde din partner senast för att få ditt hjärta att ta ett skutt?

  • Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?
  • gustafmatilda

    Jag är även jag lyckligt lottad med en man som anstränger sig (på sitt eget sätt) för att visa sin uppskattning.

    Senast jag blev alldeles varm var igårkväll. Han gjorde egentligen inget särskilt, det var mest små fina saker han sa, pussar i nacken när jag lagade mat, och att han bara var där. Vi fixade och donade i vår lägenhet, pysslade med varsitt. Och jag är så lycklig över att få spendera vardagen med honom, bara vara i samma rum som honom och göra vad som helst. Det var en jättemysig känsla och jag hoppas på att komma ihåg den de dagarna som inte är riktigt lika mysiga =)

  • Fru sen 06

    Imorse då han väckte mig med en puss i nacken och sa att han satt på kaffe åt mig....

  • Joji

    Idag. Han ska vara borta några dagar och hade satt en lapp under spegeln i "mitt" badrum där det stod att han älskar mig och kommer sakna mig... Såg den när jag kom hem från jobbet. Älskar hans överaskningslappar!

  • CagedBird
    weddinggirl08 skrev 2008-05-05 19:31:42 följande:
    Haha! Härligt! Min kommer hem i manliga varselkläder (rumpan gör sig otrooligt bra i dom!) Han är lagomt svettigt och idag blev han solbrun o fin. Mys! Andra tänker nog BLÄ men jag gillar arbetarlooken. Han är ju bara sån!
    Håller med dig! Finns inget sexigare än att se min karl i sina arbetskläder, han ska helst vara lie skitig också!
  • SweetSun

    hehe, ja jag hälsade på min karl förra veckan på jobbet.. så stog han där i sitt skitiga blåställ...mums..

  • weinlove

    I helgen då han verkligen ställde upp för mig. Fanns där och gjorde saker med mig som han vet att jag tycker om. Vi åkte tex hem till mina föräldrar och sov över där i helgen och umgicks mkt med dom, mina barndomsvänner och bekanta.

  • Bride in England

    Igar nar vi att och myste i soffan och han lat mig luta mig mot hans brost fastan han just hade atit och var lite obekvam. Gubben! Jag satt dar och bara mös. Ah vad jag alskar honom

  • EnaOline

    imorse när jag hittade jordgubbar o en gullig lapp i köket.. :) *lycklig*

  • rosesarered

    I helgen då han var på kickoff på en konferensanläggning. På kvällen ringde han till mig och sa att han vill att vi ska fira vår bröllopsfest på just det stället och efter det fira våra bröllopsdagar på samma ställe Tyckte att det var lite gulligt..

  • Zozo

    Igar kvâll när han dansade omkring i sin morgonrock öppen med fula morgonskor, svassade och sjöng att han älskade sin vackra fru (som är gravid och mest känner sig fet och ful )

  • Tooticki

    I fredags då han masserade mig i 45 minuter med god olja...

Svar på tråden När gjorde din partner dig yr av kärlek sist?