• MissNiss

    Ger du din man en morgongåva???

    Vad ska ni ge för nåt??

  • Svar på tråden Ger du din man en morgongåva???
  • Tooticki

    Jag sade till min man att vi inte skulle köpa morgongåvor till varandra för jag tyckte det var onödigt . Hans gick på närmare 13 000 kr och är ju till oss båda

  • estrella1

    JAg ska också ge morgongåva. Har beställt 52 romatiska veckor. De tyckte jag var en bra ide och inte så dyrt om man har massa annat attt lägga pengar på

  • Soon 2 be Mrs

    Fröken Larsson skrev 2008-05-01 10:47:15 följande:


    Jag har tryckt upp en egen liten bok (30 sidor) på www.gordinegenbok.se. Den har som tema varför jag älskar honom, så jag skriver om alla hans bra sidor blandat med massa foton, kärleksdikter, våra första mail till varandra osv.
    Gillade verkligen din idé.. Nu blev man allt sugen på att göra nått själv!!! Tror min kärlek skulle uppskatta det ganska mkt!
  • Fröken Larsson

    Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-13 08:41:25 följande:


    Gillade verkligen din idé.. Nu blev man allt sugen på att göra nått själv!!! Tror min kärlek skulle uppskatta det ganska mkt!
    Ja det känns nog rätt speciellt att få en riktig tryckt bok som handlar om en själv och alla ens goda sidor. Min Älskling har gissat på allt från parfym till halsband, men DET HÄR lyckas han nog aldrig föreställa sig.
  • Soon 2 be Mrs

    Fröken Larsson skrev 2008-05-13 10:26:15 följande:


    Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-13 08:41:25 följande:Ja det känns nog rätt speciellt att få en riktig tryckt bok som handlar om en själv och alla ens goda sidor. Min Älskling har gissat på allt från parfym till halsband, men DET HÄR lyckas han nog aldrig föreställa sig.
    Hehe absolut! Om det inte gör nått ska jag nog faktiskt härma dig.. har dock inte mkt tid kvar till den stora dagen men jag ska nog hinna fixa det ändå!!! det kommer bli en riktigt fin gåva.
    Tror inte han kommer att misstänka nått sånt här heller faktiskt.
  • Sommargrönt

    52 romantiska veckor är väl de där skraplotterna där man turas om att få romantiska uppdrag att utföra åt varandra? Jag ska ge det i morgongåva till oss för att vi inte ska falla tillbaka i vardagen så fort bröllopet är över. Och sen tänkte jag hitta på något mindre men minnesvärt som han kan komma ihåg dagen när han ser...Vet inte vad ännu...

  • weinlove

    Fröken Larsson skrev 2008-05-01 10:47:15 följande:


    Jag har tryckt upp en egen liten bok (30 sidor) på www.gordinegenbok.se. Den har som tema varför jag älskar honom, så jag skriver om alla hans bra sidor blandat med massa foton, kärleksdikter, våra första mail till varandra osv.
    var in och kika på sidan och blev väldigt inspirerad. "lånar" den idén.
  • sommar08

    Jag ska ge min älskling en armaniklocka som jag ska gravera. Han har velat ha den jättelänge så då passar jag på att ge honom den i morgongåva

  • Mi26

    Jag gav min man en "kvallsgava" kvallen innan brollopet. Jag hittade en ny modern jordglob pa designonline. Han blev jatteglad for den och globen ar riktigt cool!

  • MrsC

    Jag köpte precis två tavlor på www.konstbolaget.se/ till min M2B!! Jag tänkte testa och lägga bud på några litografier som såg fina ut, och vips så vann jag båda auktionerna. Så kan man visst göra när man impulsköper en morgongåva. Tror dock att han kommer att gilla tavlorna.

  • MissNiss

    Vart köper man dom???


    Sommargrönt skrev 2008-05-14 12:42:01 följande:
    52 romantiska veckor är väl de där skraplotterna där man turas om att få romantiska uppdrag att utföra åt varandra? Jag ska ge det i morgongåva till oss för att vi inte ska falla tillbaka i vardagen så fort bröllopet är över. Och sen tänkte jag hitta på något mindre men minnesvärt som han kan komma ihåg dagen när han ser...Vet inte vad ännu...
  • Vidalila

    kan du inte berätta mer om det?


    estrella1 skrev 2008-05-13 01:35:56 följande:
    JAg ska också ge morgongåva. Har beställt 52 romatiska veckor. De tyckte jag var en bra ide och inte så dyrt om man har massa annat attt lägga pengar på
  • MissNiss

    Jag oxå...


    Vidalila skrev 2008-05-14 22:18:07 följande:
    nevermind, jag googlade!
Svar på tråden Ger du din man en morgongåva???