• jennyfer

    Idag är jag glad...

    Även om jag tycker att glädje genomsyrar hela BT så tänkte jag skapa en tråd på temat "Idag är jag glad".

    Så fyll på bara och låt tråden växa!

  • Svar på tråden Idag är jag glad...
  • niklasbivandefru

    för att jag fick nytt jobb igår :) nu kommer jag o lämna spa-världen o in i konferens världen :) känns toppen!!

  • Thailand 08
    niklasbivandefru skrev 2008-05-21 09:56:49 följande:
    för att jag fick nytt jobb igår :) nu kommer jag o lämna spa-världen o in i konferens världen :) känns toppen!!
    Grattis!
  • jelikr

    För att jag igår var hos frissan och tonade håret samt gjorde slingor och provuppsättning.
    Jag är supernöjd och lockarna från igår sitter kvar ännu , känner mig såååå fin

  • gustafmatilda
    niklasbivandefru skrev 2008-05-21 09:56:49 följande:
    för att jag fick nytt jobb igår :) nu kommer jag o lämna spa-världen o in i konferens världen :) känns toppen!!
    Grattis!

    För att solen skiner och saker och ting ordnar upp sig när det gäller bröllopet. Ska snart ner på stan och träffa en internetvän, yay!
  • Sanfor

    För att vi fick träffa valpkullen som vi skall få en valp ifrån, för första gången igår

    För att min bror fick fast jobb idag direkt efter utbildningen, i stenhård konkurrens.

    För att jag ska gifta mig om fyra månader med världens underbaraste karl

    För att det fredag, vädret är underbar och lönen har kommit!!

  • gustafmatilda

    För att jag har skaffat linser igen! Ska bli så skönt att slippa glasögonen på bröllopsdagen, blir så fult blänk på fotona även om man har antireflex, och så passar det inte till mina smycken. Lycka!

    Sen är jag glad för att ringmåtten jag lånat hem har kommit, snart kan jag lägga in en beställning på min ring! =)

  • Garonne

    Det har varit en bra och produktiv dag helt enkelt! Och jag har en flaska vitt vin som väntar på mig hemma i kylen!

    Märkligt, de flesta av mina inlägg i denna tråd handlar om vin...

  • MissDoe

    för att det ääääänligen har blivit soligt och varmt igen!

    för att jag hittat en tårtkupa på Åhléns idag och den var alldeles lagom stor och lagom billig (135

    för att det står två liter jordgubbar i kylen och ligger 3 meloner, en ananas och ett knippe rabarber på bänken! -Mums!

  • ingenjörsbruden
    MissDoe skrev 2008-05-23 16:01:02 följande:
    för att det ääääänligen har blivit soligt och varmt igen!för att jag hittat en tårtkupa på Åhléns idag och den var alldeles lagom stor och lagom billig (135 för att det står två liter jordgubbar i kylen och ligger 3 meloner, en ananas och ett knippe rabarber på bänken! -Mums!
    Vart går jag???? *jordgubbar mmmmmmm*

    Är glad för att det är snart dags att gå hem o jag är HELT slut!!!
Svar på tråden Idag är jag glad...