• Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!
  • AnnaochHenrik

    Det bästa som finns: att delegera...
    Kände mig stressad igår, men sen ringde jag och pratade med mammsen. Delegerade lite av det som stressade mig, och vips behövde jag inte tänka på det mer! Skönt!
    Mamma hade köpt elektrisk potatisskalare idag, köpt 20 kg potatis och köpt presentkort på make up store så att sminkningen är ordentligt förberedd. Och allt jag behövde göra var att be henne!
    Annars är det ruggigt lugnt just nu, har så mycket att göra på jobbet att jag inte hinner tänka på bröllopet... Bara en arbetsvecka kvar efter helgen!

  • ditte1

    Nienna -lycka till i morron! Ha en helt underbar dag! Grattis i förskott! Håller tummarna för att vädret blir bättre!
    Hjärtliga lyckönskningar från ditte

  • AnnaochHenrik

    Nienna: Jag säger som ditte!
    Ha en riktigt underbar bröllopsdag imorgon, hoppas att er dag blir precis som ni tänkt er även om vädret kanske inte blir det bästa...
    Kom ihåg att komma tillbaka och visa bilder sen!

  • Sotnos080906

    Nienna: Jag stämmer in med vad Ditte och Anna&Henrik har skrivit!

    Höjer glaset (läs kaffemuggen) och skålar för er redan idag!

  • Nienna

    Tack tjejer!

    Vädersiterna jag brukar kolla på visar alla olika, så vi får väl se hur det blir... Dukningen är klar och allt som går att förbereda har förberetts. Ikväll blir det tårtbak, har gjort MMF som ska bli spännande att se om jag får till några tårtlock av. Sambon ska snart åka och hämta blommorna, längtar efter att få se hur buketten blev!

    Några bilder på dukningen finns i min blogg: brollopsplanering.blogspot.com

    Den rosa "löparen" med silvermönster är presentpapper från ÖoB, 7,90 per rulle!

    Och självklart kommer bilder från den stora dagen senare! Min syster ska fotografera, så vi får ju bilderna på en gång!

  • Sotnos080906

    Hej!

    Nienna:Jag gillar verkligen din blogg!

    Själv är jag nöjd med att jag äntligen har fått tag på stolar. Jag känner verkligen att jag har värdsliga problem. Jag bara total vägrar att betala 60 kr/stol när vi är i behov av dem en vecka senare oxå. Jag frågade snällt vår VD om jag fick låna personalmatsalens stolar under två dagar. Så nu hämtar vi dem på fredagen och lämnar dem åter på söndagen.

    Sedan har jag hittat två låtar som jag vill ska sjungas + spelas på gitarr under vigseln. Den ena är "Ett liv" med The Real Group och den andra är "Angel" med Judas Priest. Min blivande make gillar Judas...

  • Nienna

    Sotnos - Tack! Fast det har varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden...

  • Nienna

    En helt underbar dag! Vi partajade till kl 4 och slocknade strax efter 5. Kommer att skriva en längre berättelse i bloggen sen plus lägga upp några av de 1300 bilder mina systrar tog! Några bilder från vår kamera finns redan nu i mitt galleri.

  • AnnaochHenrik

    Nienna: Stort grattis! Ni var jättefina!
    (Har jag bara drömt att din klänning inte var axelbandslös? Hade alldeles för mig det, men den du hade var superfin i vilket fall som helst!)

  • ditte1

    Nienna : Grattis till att nu är du fru!
    Jag håller med ni var jättefina! Och tur med vädret verkar ni ha haft! ditte

  • Nienna

    Tack så mycket tjejer! Ja, vädret var helt perfekt, inte en regndroppe på hela dagen, kvällen eller natten!

    Anna - Nej, du har inte drömt. Klänningen hade axelband, men jag tog bort dem, har skrivit om det i bloggen.

    Nu finns några bilder tagna av systrarna i bloggen: brollopsplanering.blogspot.com

  • östersund080823

    Nienna: Ett jättegrattis från mig!
    Ni var verkligen superfina!

  • FruHamberg

    Grattis Nienna!! Ni var verkligen jättefina, hela familjen .

Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!