• nettan 2

    såpbubblor?

    Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?

  • Svar på tråden såpbubblor?
  • bumblebee jonis

    Om man inte kommer att har så många gäster men vill ha mycket bubblor så fick jag tipset om att använda såpbubble-pistoler. Då kan man ge dessa till typ två personer så blir det en härlig effekt.

  • Tant Doris
    emmalottan skrev 2008-03-17 09:27:48 följande:
    jag hade nog valt att ha en brudskål när alla kommit fram till mottagningen. mysigt å trevligt det också! speciellt om ni skall åka och fotas därimellan. då kan gästerna få sin champagne och mingla lite innan och så skålar ni sen när ni kommer dit.. festligt!! ;)
    Så är den ursprungliga tanken. Vi kör nog på den ändå
  • sowa65

    var hittar man "bröllopsbubblor" som ej fläckar kläder?? skulle vilja ha det till några barn. de vuxna får hålla sig till solrosfrön...

  • Kärlek ger näring åt själen

    Sowa65 det beror på vilken utformning du vill ha. Jag har köpt Toymans såpbubblor och de fläckar inte. (har testat på min siden blus NADA) Men de finns i neonfärgade flaskor. Om du vill ha speciella bröllopsflaskor så finns de på olika sidor. Men även i bröllopsbutiker har jag sett det.

  • ClaraH

    puffar för denna tråd. Jag funderar på bröllopsbubblor. Vi kan varken ha ris eller rosblad, då vi gifter oss inomhus. Sen kommer vi ha mingel på en gård och då skulle faktiskt bubblor funka. Någon mer som ska ha bubblor?

  • SnuttisSessan

    Vi ska ha bubblor och har köpt till varannan gäst och tänkte resten kunde ha lite ris i organzapåsar :)

  • ClaraH

    Vi gick förbi Panduro idag och hoppade in där, så vi kollade efter såpbubblor och köpte till drygt hälften av gästerna.

  • Pinkgrape

    Vi har rosa, svart och vitt färgtema, så när jag hittade dessa kunde jag inte stå emot :)

    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=310306601276&ssPageName=STRK:MEWNX:IT



     


    Jag håller just nu på att knyta svarta organzarosetter på alla :) Jag beställde två stycken förpackningar med 48 i, alltså 96st. Vi har bjudit in ca 80 personer på vår vigsel (alla kan dock inte närvara) och vi vet att det kommer även några fler som inte är formellt inbjudna med inbjudningskort, utan tex min mormors kusin, våra föräldrars vänner osv. När de ändå var så billiga, så bestämde jag mig för att beställa så många. Blir det över så vill nog gärna vår dotter på 4,5år blåsa upp dom :) Det tog ca 2 veckor att få hem.


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • MissNina

    Vi ska ha bubblor.. Beställde från panduro. 6 st 29:- beställde 60 st....

  • marimekko86

    Funderar också på bubblor, mest för att inte få en massa ris i håret och ner i BH:n . Sen är det ju fint också. men en grej jag funderade på...kan man ha såpbubblor o slutet av oktober? Tänkte om vädret suger och det blåser, regnar är kallt och jävligt...då är ju ris bättre.! Får väl ha ris som back-up.!

  • Kiwiplay

    Hej!

    Vi köpte på calligraphen. Erbjudande just nu. 95kr för 24 stycken. Vi köpte två lådor. Men då kom det på någon typ av avgift för att summan var för låg, så då köpte jag 4 choklad hjärtan för tot 12 kr och man slapp den avgiften :)

    Det tog 2-3 dagar så kom de till posten. Flaskorna är vita så vi ska sätta på något fint band.

     

  • LindaochJohn

    Vi vill med ha bubblor!

    Har inte funderat så mycket på det, men vill nog ha bubblor till hälften o ris till hälften..?
    Har iaf tänkt ha bubblor i "stavar" med band runt.

Svar på tråden såpbubblor?