• EmmaCaroline

    Zari Ateljé

    Letar efter att hyra kläder till min FM. Finns det någon som har erfarenhet av Zari? Om de har fina kläder till bra pris. Känns onödigt att åka hela vägen om det inte är värt det liksom.

  • Svar på tråden Zari Ateljé
  • EmmaCaroline

    Eller vet någon om någon annan affär i närhet av Karlstad som hyr ut Brudgumms kläder till överkomligt pris.

  • dragonesse

    Hej!

    Jag köpte min klänning på Zari. Hade hört mycket gott om dem innan men blev väl inte jätteimpad. Är nöjd med klänningen dock! Sen har de ju en hel del kläder att välja mellan. Vi ska dessutom gifta oss nära Degerfors, så vi kommer ta hjälp av dem vad gäller andra saker också.

  • Brollop15juli

    Vi kommer att hyra herrns kläder från Zari´s.
    Vi bor i sthlm men gifter oss i Kristinehamn.
    Hyra för en frockcoat som vi valt kostade 1800:-
    Och då ingår som jag antar att det brukar allt.

  • EmmaCaroline
    Brollop15juli skrev 2008-02-13 20:22:19 följande:
    Vi kommer att hyra herrns kläder från Zari´s.Vi bor i sthlm men gifter oss i Kristinehamn.Hyra för en frockcoat som vi valt kostade 1800:-Och då ingår som jag antar att det brukar allt.
    Har ni redan varit hos Zari och i så fall hade de stort utbud av herrkläder?
  • KajsaS

    Jag köpte min klänning på Zaris. Jääte nöjd!! Massor av klänningar och massor av herrkläder. Och jag fick väldigt bra hjälp

  • Brollop15juli

    Ja hyffsat stort skulle jag nog säga. Men uppfattade att dem inte är riktigt lika snabba på att hjälpa herrarna så ta tag i dem så slipper ni stå och vänta.
    Men dem var mycket kunniga och hjälpsamma.

Svar på tråden Zari Ateljé