• Addiz

    Bio Sculpture Gel i Göteborg?

    Var i fredags och fick mina naglar förstärkta med Bio Sculpture Gel. Jag blev supernöjd och vill nu fortsätta! :)

    Jag var i Köping (där min mamma brukar gå) men jag bor själv i Göteborg. Jag letar nu efter en nagelsalong i Göteborg, som jobbar med Bio Sculpture Gel.

    Finns det nån här på BT som vet nån salong som jobbar med Bio S? Jag har kollat på Bio Sculptures hemsida, och de hänvisar till en salong i Stenungsund, men vill ju gärna slippa åka dit varje gång jag vill fylla på...

    Tacksam för alla svar!

  • Svar på tråden Bio Sculpture Gel i Göteborg?
  • September mys

    kolla på deras hemsida, sök på nätet... så kommer det upp alla återförsäljare

  • Addiz

    september mys: jag har kollat på deras hemsida (som jag skrev i trådstarten), men det finns bara en salong i Stenungsund.

    När jag Googlar får jag fram att Star Nails i Göteborg ska använda sig av Bio S, så jag ska kolla upp dem, men jag vill ändå gärna ha rekommendationer och fler tips!

  • Daemia

    Jag har precis flyttat till Göteborg och ringde Bio Sculpure ang. salong här.
    Det finns bara en tjej i Gbg som jobbar med BioSculpture. Hennes företag hette Nagelfixaren Anne (eller Nagelfixarn Anne) o finns på Hisingen. 0703577285

  • Addiz

    Kollade med Anne på Nagelfixarn, men hon har ingen tid förrän i början på November (hon jobbar bara på kvällarna med detta) =( Och det känns lite väl långt att åka till Stenungsund eller Uddevalla...

    Det finns en salong på Kvilletorget som enligt uppgift ska jobba med Bio S: Star nails heter den. Är det nån som har erfarenhet från dem?

  • cfjordnails

    Hej Addiz! Jag ser att det var ett tag sedan du skapade tråden men vill bara informera dig att jag jobbar med Bio sculpture i Mölndal och du är varmt välkommen att boka hos mig. Jag heter Cfjordnails på instagram :) 

Svar på tråden Bio Sculpture Gel i Göteborg?