• Lindblomman

    Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

    Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

  • Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • Robbans brud

    Jag har gjort mina naglar hoss Nails by Eve och blev jättenöjd, jag håller med att man borde vara lite försiktigare när man har lösnaglar. Jag var väldigt ovan i början men nu har jag vant mig. Jag gjorde mina försra naglar i jakobsberg och blev jättebesviken dom blev tjocka o fula, så Eva gjorde om dom o dom blev skitsnygga o har hållt sen dess. (ska fylla på dom på fredag )

  • rosafågel

    Jag gjorde mina naglar på nailpower på Lidingö. Superduktig tjej!

    De är dock ngt dyrare...650:- för förstärkning av egna naglar + permanent fransk manikyr.

  • mattesbrud06

    Gjorde mina brudnaglar på Karins nagelhörna, dom blev supersnygga och är fortfarande över 1 vecka efter bröllopet jättefina och sitter som berg.

    Kan varmt rekommendera hennes salong i Solna, dom kostade 550kr med fransk manikyr.
    Men jag gjorde även blomdekor med pärlor på 4 naglar i rosa och vitt, så då betalade jag 750kr totalt.

    www.karinsnagelhorna.se

  • duvan2006

    tror d finns någon salong i aspudden,rinse heter den som gör d för 300:-

  • hamm

    Pratade med henne idag på dagen, skulle boka tid. Hon gör om sin hemsida men ring henne på 0704334077

  • drömbrud

    Jag gör mina på en salong som heter "verkmästargatan" coh ligger vid hornstull, på verkmästargatan
    Super duktig. Tar 500 första gången och 450 med ifyllnad en gång i månaden.

    Ska dit på torsdag!

  • Danny´s wife

    Kan varmt rekommendera Nail arts Luisa/Beauty &nails - jättetrevlig och proffsig ung tjej.

    Gelé naglar rosa+vit,500:-

    Runebergsgatan 7,Humlegården
    Tel : 0732109437

  • Meddelande borttaget
  • Mrs Muria
    Danny´s wife skrev 2006-08-21 23:36:04 följande:
    Kan varmt rekommendera Nail arts Luisa/Beauty &nails - jättetrevlig och proffsig ung tjej.

    Gelé naglar rosa+vit,500:-

    Runebergsgatan 7,Humlegården
    Tel : 0732109437
    henens nya nummer är 0732475350
  • Mrs Muria
    Brud_2006 skrev 2006-08-05 19:45:29 följande:
    Mjukglassen

    Inte jag heller, materialet lukrades upp på sidorna efter bara några dar.

    Nu går jag hos en nageltjej på östermalm som har nästan samma priser men absolut bättre naglar.

    Nail Arts Luisa (mob 0732109437)
    hennes nya nummer är
    0732475350

    www.luisas.se
  • Erik Öberg
    Starlight Nails är otroligt professionell,  Snygga, hållbara naglar, bra pris och dessutom alltid lika trevligt att sitta och prata. Jag kan varmt rekommendera Starlightnails salong till alla!
    www.starlightnails.se
    tlf 08-6438888
  • Macie

    blogg.svt.se/ebba/2011/06/har-snackar-vi-lyx/

    man kan verkligen inte hitta bättre i Stockholm, och bästa priserna , som i USA sitter man tillsammans med andra och får behandling på rad, som löpande band .

    Luisa Urriola som har salongerna www.luisas.se  Feet and Nails är instruktör inom naglar ,med över 10 års erfarenhet , hennes personal har många års erfarenhet och kurser inom kvalite nagelprodukter.
    bokar man där vet man precis vad man betalar för , priserna är uppdelade i oilka nivåer, som det är på vissa exklusiva frisörsalonger.

    var försiktiga med vilket material nagelteknologen jobbar, många köper på nätet ett billigare alternativ och sedan blir man lurad för att man tror att det är exklusiv nagelmärke. det är en hel djungel därute nu. mitt favo gele nu är Bio Sculpture och kommer nu testa ett nytt märke som Jackie har börjat jobba med, man löser också upp geléet vid balansering av materialet.

  • Aniara4
    mattesbrud06 skrev 2006-08-14 19:25:13 följande:
    Gjorde mina brudnaglar på Karins nagelhörna, dom blev supersnygga och är fortfarande över 1 vecka efter bröllopet jättefina och sitter som berg.

    Kan varmt rekommendera hennes salong i Solna, dom kostade 550kr med fransk manikyr.
    Men jag gjorde även blomdekor med pärlor på 4 naglar i rosa och vitt, så då betalade jag 750kr totalt.

    www.karinsnagelhorna.se
    Det här inlägget är visserligen lite gammalt och priserna har gått upp sen dess, men jag gjorde mina naglar där också och det blev verkligen superbra. Åkte ända till Solna efter tips från en som har koll. Hon antydde också att man generellt sett får vad man betalar för när det gäller naglar, så det kan vara värt att inte snåla alltför mycket.

    Salongen har bytt namn, här är nya hemsidan: www.knnailproducts.se/
Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!