• Assa
    Äldre 4 Mar 14:42
    3760 visningar
    10 svar
    10
    3760

    Serveringspersonal?

    Någon som känner till bra och billig serveringspersonal? Vi ska ordna egen mat i en bygdegård och det skulle vara bra och skönt med serveringspersonal som dukar av och diskar efteråt. Måste finnas unga personer med serveringsvana som vill tjäna lite extra! Tipsa mig gärna!!!

  • Svar på tråden Serveringspersonal?
  • Timråb­rud
    Äldre 4 Mar 15:38
    #0

    Jag känner en massa tjejer från Altinka i Sundsvall, dem gör det säkert gärna. Ring och hör där, men nu har dem sportlov nästa vecka, så att du vet.

    Jag känner både dem som går första året och tredje.

  • Timråb­rud
    Äldre 4 Mar 15:39
    #0

    Menar ju Altinska restaurangskola i Sundsvall!!

  • Timråb­rud
    Äldre 5 Mar 06:49
    #0

    Hallå igen!!

    Jag har pratat med en tjej som går sista året på gymnasiet. I hennes klass är det flera som vill servera på bröllop.
    Vad är din mailadress, så kan jag maila dig hennes mail om nån är intresserad!

  • Assa
    Äldre 5 Mar 07:57
    #0

    Kanon! Brölloppet är ju inte förrän 11 juni. Kanske deras skolavslutning är precis då?

  • Timråb­rud
    Äldre 5 Mar 08:06
    #0

    Kanske den är, nää vänta dem som tar studenten slutar väl veckan innan, det brukar vara första fredagen i juni.

    Gabriella

  • mammac­atta
    Äldre 6 Mar 09:58
    #0

    annars kan ni kolla m studenterna i kårhuset, d finns folk som är jätteduktiga där!

  • 27Augu­sti200­5
    Äldre 6 Mar 10:07
    #0

    Om det inte löser sig så har jag ett tips. Vi ska ha 3 tjejer som kommer gå sista året på gymnasiet. De tar 500:- var och har vana från flera bröllop. De stannar från den tid ni behöver dom tills ca 1 på natten om ni vill. Jättetrevliga och väluppfostrade tjejer!

  • be or not be
    Äldre 6 Mar 11:11
    #0

    Timråbrud & 27 Augusti Kan du/ni maila till mig oxå vi gifter oss inte förräns 20/8 men det är lika bra att vara ute i godtid. viktigt att ha bra personal & är dom "billiga" så är det bara en bonus. Ska ta maten från Lasses Matstuga, dom kan ordna personal men dom tar 160kr/h, vi behöver väl typ 4 st från runt 15 så det blir många slantar det.
    Min mailadress är susanne.christenssen@if.se

  • Assa
    Äldre 9 Mar 14:17
    #0

    Hej Timråbrud och 27 augusti. Tack för tipsen! Jag tar tacksamt emot era tips och kontaktpersoner på rickard.kajsa@compaqnet.se.

  • Äldre 29 Apr 12:30
    #10

    vilken del av landet?

Svar på tråden Serveringspersonal?