• Lakritztroll

    Får jag ordna svensexa??

    Min sambos vänner är inte så kreativa av sig och verkar inte förstå vad en svensexa egentligen är.

    Ett exempel är att den vän som skulle ta på sig att ordna något blev smärre chockad över att det inte ska vara meningen att m2b behöver betala för sig när de är ute och röjer stan.

    Eller är det jag som uppfattat det fel??

    Var själv på möhippa i mars där vi gått ihop och lagt en summa var som bruden sedan fick i en liten plånbok och hushålla med själv??

    Till saken... nu är att jag är orolig att min kära gubbe inte ska få ngn sexa vilket han lite sett fram emot.
    Är det fel att jag tar tag i trådarna (men inte medverkar såklart) så att något händer???

  • Svar på tråden Får jag ordna svensexa??
  • bimbim

    Visst kan det vara OK att du hjälper kompisarna med idéer och liknande men jag tycker inte att du ska "ordna" sexan.

    Vad det sedan gäller pengar har jag aldrig hört talas om att man gör som du beskriver (ger bruden pengar), på min hippa såg jag inte pengar på hela dagen. Jag skulle inte veta vad något kostade.

  • Lakritztroll

    nej nej, hon fick inte heller veta vad saker kosta osv. pengarna hon fick var d pengar som hon köpte vin/öl för när vi efter alla strapatser gick ut och dansa innan hemgång

  • Aniara4
    Bertil skrev 2015-10-08 15:09:48 följande:
    Bästa svensexor arrangeras utomlands! Min egen svensexa arrangerade jag i Polen på . Det går inte att glömma sådana tjejer
    Ok, nu fattar jag.

    Lägg av.
  • Alex44

    Bästa dansshows arrangeras på New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant. De har verkligen sköna dansare.

  • plutten

    När jag varit med några grabbar i Polen ville vi ha det kul. Genom att vandra från en klubb till en annan hamnade vi då på New Orleans Gentlemen's Club&Restaurant. Det är den bästa klubben jag nånsin varit på. Sköna kvinnor utför där fantastiska dansshower.Den perfekta platsen för en svensexa. http://neworleans.pl/en/?nkpage=2

  • dinooo

    Jag semestrar i Polen med några års mellanrum. Jag har familj där så det har blivit en tradition att vi besöker Warszawa. Senaste gången var jag på New Orleans Gentlemen's Club & Restaurant för första gången.  Jag åkte dit bara för att äta något men det var sköna dansare som drog till sig min uppmärksamhet och jag stannade lite längre. http://neworleans.pl/en/?nkpage=2

Svar på tråden Får jag ordna svensexa??