• alfrida 5/6-04

    oriflame?

    Är det någon som har erfarenheter av deras produkter?

  • Svar på tråden oriflame?
  • pyret 2005

    Har inte testat deras smink, men deras hudprodukter tycker jag är bra!

  • Fru Calice

    min mamma har sålt sedan jag var liten så det är det enda jag använder. tycker det är suveränt! billigt o bra! är lite känslig men har aldrig reagerat på något hos dem. det är även bra att de har öppet köp fast det inte är i en affär (typ standard jag vet, men många verkar inte veta om det).

    någon spec produkt du undrar över? kanske kan hjälpa med tips o råd.

  • anniz

    Jag har köpt en del smink från Oriflame, är jätte nöjd med det jag har köpt.

  • ingis

    Jag har alltid deras läppstift och de är bra. Håller kanske inte en hel dag men är okej

  • angieee

    Jag köpte mascaran, den var suverän i början (till och med min festman märkte en skillnad!:)) men sen slutade den helt otippat att vara bra efter några veckor, lite märkligt... annars brukar mascaror hålla ett bra tag ju! men i början var det typ den bästa jag nånnsin haft! lycka till!

  • Fru Calice

    angieee
    de har ju flera sorters mascara, märken inom märket liksom. jag tycker alla är bra, men den i "guld"-förpackningen (giordani tror jag den heter) tycker jag är allra bäst. deras billigare variant, vision, är även den väldigt bra men med lite sämre borste för min del. dock kostar den under 50-lappen så det är oftast värt det iaf, i min lilla studentbudget iaf! deras vanliga sort, den blåa, har jag inga som helst klagomål på, men tänk på att välja den med lite rund borste (finns tre olika tror jag), den ger längst fransar. lycka till!

  • Vegania

    Jag har köp massor från dem, både makeup och hudvårdsprodukter och har varit väldigt nöjd... Det ända jag kan säga att jag inte varit riktigt nöjd med är deras Curl Activating Mascara. Varför vet jag faktiskt inte, haha.

  • Monn

    Var köper man dessa produkter om man vill prova först, alltså inte vill beställa över nätet?

  • skratt-maja

    Hej! jag har handlat min produkter i en butik i stockholm, jag och adresser är inte så bra men den ligger alldeles i närheter av tunnelbaneuppgången östermalstorg, den mot stureplan ligger i hörnet utav riddargatan och gatan X. Mkt trevligt personl, fick hjälp med färgval utan att behöva fråga efter hjälp

Svar på tråden oriflame?