• Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 08:58
    36849 visningar
    27 svar
    27
    36849

    Söker underkläder för smal med stor byst.

    Jag behöver hjälp. Jag har letat underkläder till mitt bröllop, men då jag har 80E i bh-storlek så är det väldigt svårt att hitta något. Alla vanliga underkläder slutar på 80D och det funkar inte alls. Jag skulle så gärna vilja hitta en troselette, men det verkar inte finnas. Finns det någon av er som har samma problem, som kan tipsa mig om någon affär i Stockholmstrakten som har underkläder för såna som mig? Snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Söker underkläder för smal med stor byst.
  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 13:42
    #0

    På västerlånggatan i gamla stan finns en butik som ska ha alla storlekar. Jag kommer itne ihåg vad den heter men den ligger på vänster sida om man går från riksdagshuset.

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 13:55
    #0

    Det är väl Gustav mellbins du menar.
    Dit ska jag också gå.

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 14:48
    #0

    Ville mest säga lycka till!
    Drar själv 75D/E så jag vet hur svårt det är...

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 15:57
    #0

    Det finns en butik som heter... jag minns ine, tror att det är underfin... nära Åhléns City på Mäster Samuelsgatan... de har mycket, sedan har du på en liten tvärgata till Biblioteksgatan Miss Mary...

    Lycka Till!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 16:10
    #0

    Details på MästerSamuelsgatan har inget i de storlekarna. Jag var där i fredags. Jag är en 75 F i torseletter och Gustav Mellbin hade en som inte ens satt snyggt över brösten. Plattade till och tryckte ner mer än att framhäva...
    Näää, gå till Miss Mary! De har garanterat torseletter som passar och dessutom flera olika modeller. Dom é bäst!!!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 17:22
    #0

    Är det någon som vet vad en torselett hos Gustav Mellbin resp. Miss Mary kostar?

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 17:25
    #0

    Har hittat jättefin torselett tidigare på Gustaf Mellbins, drar själv 75F. 1000-1500 kr får man räkna med för en välsydd välsittande torsolette.

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 17:30
    #0

    Usch ja. Jag drar 80-85DD och hitter heller inte någon torselette! *Grrrr* Kanske man måste åka till Miss Mary ändå. Var i Stockhom ligger affären?

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 17:44
    #0

    Förresten.. Man skulle bo i USA... DÄR verkar 85DD vara ganska litet om man kollar i deras onlineshoppar!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 18 Feb 18:23
    #0

    Det finns en jättebra Internetshop i England. De har mycket snabb leverans och inga extra avgifter eftersom det är inom EU. Jag har själva 70 E/F och har jättesvårt att hitta underkläder, men de har bara från D-kupa och uppåt. Helt i min smak! :o) Adressen är www.bravissmo.com

    Pernilla

Svar på tråden Söker underkläder för smal med stor byst.