• Karlstad-tjejjen

    Möhippa i Karlstad?

    Hejsan!

    Jag har blivit ombedd att agera tärna på ett bröllop (sommarbröllop), och med det fick jag också en liten "hint" om att jag ska arrangera möhippan. KUL! Tycker jag, men jag har svårt att komma på bra idéer.

    Kidnappning - är en självklarhet, men hur? När? Var?
    Aktiviteter? - en av dem ska vara att bruden möter sin blivande för en danslektion i Vals.
    Restaurang/nattklubbsavslutning - några bra tips på ställen i Karlstad?

    Jag är inte så jätteinsatt i Karlstads uteliv tyvärr, och när det gäller en sån här grej så vill man inte dra med den blivande bruden på värsta rave-stället av misstag.

    Fakta om bruden: madonna-fan, färgstark, känslosam, partypingla.

    (Vågar inte avslöja mer... hon kanske surfar här själv...)

    Snälla Ni hjälp mej!

  • Svar på tråden Möhippa i Karlstad?
  • Pyret (Jenny)

    Hej Karlstad-tjejjen!

    Är väl inte den som är ute varje helg direkt, men tycker nog att jag har rätt bra koll på uteställena här i Karlstad ändå :) I ungefär vilken ålder är ni? Underlättar ju "val" av ställe en del iallafall:)

    Jenny

  • Pyret (Jenny)

    Tror att Blue moon Bar skulle kunna vara något! Gå in på deras hemsida & kika:)

  • tiina

    Ett tips kan vara och prata med andra tjejer som kanske ska vara med på brölloppet och se om dom har idéer.Vet du inte vilka som är med på brölloppet kanske du kan kolla med värdarna som du kanske kan hitta om hon har någon hemsida... Eller prata med någon släkting eller den blivande mannen.

    Lycka till!

  • anna03

    Gymmet  nJoy i Karlstad ernjuder olika privata klasser som bl.a aerobic Strip, Afro, Zumba ,sh´bam m.m och har dessutom en hottub på utomhus med tillhörande relaxavdelning till uthyrning! Perfekt till möhippor och svensexor! 

    054-210330 

  • PimPim83
    anna03 skrev 2012-08-10 15:05:16 följande:
    Gymmet  nJoy i Karlstad ernjuder olika privata klasser som bl.a aerobic Strip, Afro, Zumba ,sh´bam m.m och har dessutom en hottub på utomhus med tillhörande relaxavdelning till uthyrning! Perfekt till möhippor och svensexor! 

    054-210330 
    Tråden är 8 år gammal...
Svar på tråden Möhippa i Karlstad?