• Äldre 22 Apr 17:35
    6485 visningar
    3 svar
    +1
    3
    6485

    Säljes: Säljes! Brudklänning från Fadi el Khoury, passar storlek 34/36

    Brudklänning, designad av och uppsydd hos Fadi el Khoury, som bl.a. syr upp till prinsessan Madeleine och kronprinsessan Victoria, i hans ateljé på NK.

    Inspirerad av Pippa Middletons tärnklänning som hon bar på Kate Middletons bröllop.

    Klänningen har spets vid ärmarna, drapering vid urringningen, ett mindre släp och ett avtagbart band i midjan. Uppsydd för mig som är 165 cm lång och bar 9 cm höga skor. Klänningen är anpassad efter mina mått och jag är storlek 34/36: midja, 74 cm, stuss 98 cm, byst 85 cm. Klänningen är kemtvättad och har inga skavanker.



    Jag säljer den för 8 500 kr eller högstbjudande. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-06-02 17:40
    Brudklänning, designad av och uppsydd hos Fadi el Khoury, som bl.a. syr upp till prinsessan Madeleine och kronprinsessan Victoria, i hans ateljé på NK.

    Inspirerad av Pippa Middletons tärnklänning som hon bar på Kate Middletons bröllop.

    Klänningen har spets vid ärmarna, drapering vid urringningen, ett mindre släp och ett avtagbart band i midjan. Uppsydd för mig som är 165 cm lång och bar 9 cm höga skor. Klänningen är anpassad efter mina mått och jag är storlek 34/36: midja, 74 cm, stuss 98 cm, byst 85 cm. Klänningen är kemtvättad och har inga skavanker.

    Jag säljer den för 6 500 kr eller högstbjudande.
  • Svar på tråden Säljes! Brudklänning från Fadi el Khoury, passar storlek 34/36
  • Äldre 15 Feb 14:24
    #1
    +1

    Hej!

    Finns klänningen kvar?

    Tack/ H

  • Sat 1 Jun 2019 12:02
    #2

    Hej,

    Jag ber tusen gånger om ursäkt men jag har inte sett ditt meddelande förrän nu. Brudklänningen från Fadi el Khoury finns kvar och skulle det vara av intresse fortfarande är du varmt välkommen att höra av dig igen.

    Bästa hälsningar
    /Joanna

  • Thu 13 Jun 2019 19:50
    #3

    Bilder på klänningen!

Svar på tråden Säljes! Brudklänning från Fadi el Khoury, passar storlek 34/36