• Äldre 16 Apr 15:57
    3715 visningar
    0 svar
    0
    3715

    Litet hotell m restaurang för bröllop på 20 personer (Bohuslän)

    Hej,
    Vi har börjar smått planera för ett bröllop och vi har insett att en av anledningarna till att vi inte gift oss än är för att vi inte har kommit överrens om hur vi vill ha det :) Vi har nu beslutat att bara bjuda de närmsta och åka iväg och ha en bröllopshelg på ett litet hotell. 
    Vi kommer bara vara ca 20 personer och jag hade velat vara på ett litet hotell där vi kan få sitta avskilt vid middagen (så gott det går) och inte fullt med andra gäster. Helt OK att det är andra gäster i omgivningarna men lite privat vore toppen. Har ni förslag på vart man skulle kunna åka?

    Vi utgår från Lysekil och jag själv jobbar på Strandflickorna (ett litet hotell med 45 bäddar) så jag är tyvärr väldigt arbetsskadad pga detta Mina krav är därför tyvärr väldigt höga. 

    Har ni några tips på hotell som kan finnas i Bohuslän-området, vi vill inte behöva åka för långt.

    Ett alternativ är att vi bjuder in "alla vi känner" till vigseln och viger oss i kyrkan i Lysekil och sedan åker iväg med familjen för att inkludera så många som möjligt, eller så viger vi oss på platsen vid det andra hotellet, det har vi inte bestämt än.

    Ni andra som haft så små bröllop, hur har ni gjort? Hemligt? Hur gör man med resten av släkten som inte blir bjudna? Jag hade tänkt o bjuda min bästa vän så de övriga vännerna har jag inte ont av, sambon däremot har 5 bästa vänner (blir ju 10st m respektive) så han kommer inte bjuda någon utan har istället den stora släkten.

Svar på tråden Litet hotell m restaurang för bröllop på 20 personer (Bohuslän)