• Äldre 12 Apr 17:15
    2845 visningar
    0 svar
    0
    2845

    Säljes: Justin Alexander Brudklänning strl 38 samt spetsslöja i katedrallängd

    Brudklänning från Justin Alexander i strl 38 i färgen Ivory. Klänningen är köpt på Bröllopsbutiken på i Januari 2017 och är kemtvättad. Jag är 170 cm och hade ca 6 cm klackar. Väskgarderob samt underkjol ingår.

    Modellen heter 8852. Fler bilder på klänningen finns här (dock är färgen på klänningen annorlunda på modellen, den är sand/ivory medans min är enbart ivory): www.justinalexander.com/en/justin-alexander/collection/wedding-dresses/8852/  
    Observera dock att jag har kortat av släpet på klänningen samt tagit ut en underkjol vilket inte syns på bilderna nedan då de är från butiken.

    Säljer även min slöja av Spets i Katedrallängd (ca 2,8 meter lång). Slöjan har en bred spetskant som löper runt näsan hela slöjan. Spetsen slutar ungefär i axelhöjd (underlättar för fästning i håret). Slöjan användes bara under vigseln inomhus i en kyrka i ca 1 timme. 

    Klänningen säljes för 6000 SEK och slöjan för 2000 SEK eller 7000 SEK för båda två. 
    Priset kan kan diskuteras vid snabb affär. 
    Finns i Stockholms innerstad.



    Se gärna blocketannonsen här: 


    www.blocket.se/stockholm/Justin_Alexander_Brudklanning_strl_38__sloja_78779720.htm&w=1

Svar på tråden Justin Alexander Brudklänning strl 38 samt spetsslöja i katedrallängd