• Äldre 18 Mar 18:27
    6348 visningar
    0 svar
    0
    6348

    Wedding Castle i Barkarby

    Hej ! Vill varna er för att handla på Wedding Castle i Barkarby !

    De som arbetar i butiken använder klänningarna i all fall festklänningarna o h hänger sedan tillbaka de ! Köpte en Tarik Ediz klänning för 3 år sedan som gick sönder efter en användning den kostade för övrigt 7000kr! När jag köpte klänningen var den för stor bad de beställa en mindre , men de vägrade de sydde in den istället ! Och nu förstår jag varför en av de hade använt den och de ville snabbt bli av med den ! Jag såg att det fanns en konstig buktning på tyget men där och då ringde inga ringklockor ! Jag gick i alla fall tillbaka med klänningen och de vägrade ge mig en kompensation istället har de lappar ihop klänningen ! Klänningen har runt skir upptill så jag vågar inte använda den då kanske den går sönder under den tillställning som jag ska på! I vilket fall köp inget där! Och vi ska inte ens tala om de brudsporre som de lurade mig att köpa ! De hövdade att de var bekväma men min fot svullnade i de och efter bröllopsfesten var det så svårt att få av de ! Jag blev lurad på 10 000kr för festklänning och brudskor och vill inte att någon av er ska känns sig lurad eller missnöjd på sin stora dag!

Svar på tråden Wedding Castle i Barkarby