• Äldre 9 Mar 22:10
    9140 visningar
    1 svar
    1
    9140

    Bröllopslokal i östergötland/Stockholm

    Hej! Jag bor numera på Irland, jag och min fästman vill dock gifta oss i Sverige och vi är nu på jakt efter en festlokal. Jag kommer från östergötland och skulle gärna gifta mig omkring Norrköping ifall jag hittar en bra festlokal i närheten. 
    Anledningen till att Stockholm fungerar bra är eftersom det kommer att underlätta för gäster som reser från Irland, då det är lättare att ta sig till och från platser därikring! 
    För att vara helt ärlig så funkar nästan var som helst i Sverige (kanske inte "norr-norr" Flört)  Med plats för omkring 70-100 personer. Gärna med havsutsikt eller n
    ågot som visar upp Sverige under sommaren om ni förstår vad jag menar! 



    Prisklass är inom rimlighet. Eftersom jag endast letar efter festlokal om du vet någonstans i östergötland så funkar det mesta. Men önskar bröllopspaket inom rimlig prisklass på andra platser i Sverige. 

    Jag vet absolut ingenting om bröllop/priser och är evigt tacksam för vilka tips som helst!! Läser gärna om era egna upplevelser om ni vill dela med er! 

    Tusen tack
    Jenny

  • Svar på tråden Bröllopslokal i östergötland/Stockholm
  • Äldre 23 Mar 13:58
    #1

    Hej,
    Jag kan rekommendera att kika på Båven Country Lodge. En anläggning i Södermanland precis vid sjön Båven. Väldigt naturnära och vackert. Det finns egen strand, brygga och tom en bastu. Det är en gammal kursgård som nu är nyrenoverad. Så det finns plats åt alla gäster att sova över så slipper de ta in på vandrarhem/hotell mm. 

    Kolla närmare: www.bavenlodge.se 

    Lycka till!


    Pia

Svar på tråden Bröllopslokal i östergötland/Stockholm